Vaikka puvusta olisi näin voinut päätellä... Asiallinen pukeutuminen rocks, ei mitään äklöjä hää- tai prinsessaunelmia (Janina Andersson -yak! Anne Hedman -huhhuh!). Ällöttävää.
Merikukka Forsiuksen puku oli ehdottomasti paras (paitsi sen metallivyön olisi voinut jättää pois). Ja Tarja Halonen -mahtava väri ja elävä pinta puvussa, myös ikään nähden hyvä pukeutuminen: pitkät hihat jne. Anna Halosen puvun malli oli kiva, mutta väri oli ehdottomasti väärä! Oikean sävyinen / värinen puku olisi saanut ihon, silmät ja posket hehkumaan!
NÄMÄ EIVÄT OLLEET HÄÄT
-Anne Hedman-
2
727
Vastaukset
- laluna
varmaan vanhat hääpuvut (ainakin Hedmanilla) uusiokäytössä.
- ei hääpukumainen
Hedmanin puku oli erittäin tyylikäs ja seksikäs, valkoisesta väristä ei tullut hääpukuvaikutelmaa, vaan juuri oikeanlainen malli sopi tilaisuuteen. Hedman on tyylikäs ja kaunis ihminen ikäisekseen. Andersson oli tavallista tyylikkäämpi,hiuksetkin kivasti, ei prinsessatyyliä.
Forsiuksesta ei saa tekemälläkään seksikästä, tavallinen tamppaperse, naamaakaan ei saa vaihtoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997853- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763607
- 512859
- 632605
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294