Voi tana... nyt tänne ilmotuksia kuka on kyllästynyt NRJ käsittämättömään musiikkipolitiikkaan. Esim. allekirjoittanut on varsin kyllästynyt PMMP:n Pikkuveli piisiin. Periaatteessa haluaisi kuunnella NRJ:tä mutta kun kyseinen renkutus soi n. 4-7 kertaa työpäivän aikana alkaa rauhallisempikin mieli seota.. jotain tolkkua tuohon touhuun! Murr... maalimassa paljon muitakin hyviä kappaleita luulis että niitä siellä varastossa on ja NRJ:llä resursseja soittaa.. töissä ei ole radiota ja netin kautta NRJ:tä kuuntelen mutta pakko nyt aina vaihtaa kanavaa kun Pikkuveli veisu alkaa... tänäkään aamuna ei siihen aseman vaihtoon mennyt kuin noin vartti... ELI POINTTI ON SE, ETTÄ V..UTTAA!!!
NRJ & PMMP:n Pikkuveli
10
1429
Vastaukset
- Paavi
Älä valita. Kun radioasema on sitoutunut "yhteistyöhön" levy-yhtiöiden ja mainostajien kera, niin pitäähän sitä levyä sitten soittaa, vaikka kuuntelijat raivoavat vastaan.
Kaupallinen radio muistuttaa Neuvostoliittoa enemmän kuin moni voisi kuvitellakaan...- proffa
Sen soitosta menee teostokorvaukset Sepponen/Peltoniemi-kaksikolle.
Mun puolesta PMMP voisi tehdä seuraavaksi Keinu-biisistä coverin. Toimii. - yhtään mitään
radiotoiminnasta. kommenttisi paljasti sen
- uhgpoiehr
Kuuntelijat: Pysykää poissa. Tämä on vain radion tekijöiden foorumi!
- llaafjgr
Toihan oli oikeesti hauska kommentti.
llaafjgr kirjoitti:
Toihan oli oikeesti hauska kommentti.
jotenki asiallinen kommentti.. eipä voi ku nauraa... jesus!
- ihan vitun pro
maatila kirjoitti:
montako radioa teet päivässä???
"montako radioa teet päivässä???"
Yhtä.
Se oli sarkasmia eikä mitään "maatilaa" vastaan. - Bob
kaikista hauskinta lienee se, että oikeasti joka toinen kommentti on jonkun SBSläisen ja joka toinen jonkun NOVAlaisen kirjoittama...ainakin silloin kun väittelemään aletaan.
Surullista sinällään huomata, että molemmilla tahoilla ollaan ihan yhtä pihalla... - I Love Radio
Bob kirjoitti:
kaikista hauskinta lienee se, että oikeasti joka toinen kommentti on jonkun SBSläisen ja joka toinen jonkun NOVAlaisen kirjoittama...ainakin silloin kun väittelemään aletaan.
Surullista sinällään huomata, että molemmilla tahoilla ollaan ihan yhtä pihalla...Jälleen kerran, EN OLE NOVALAINEN ;-) enkä myöskään SBS:läinen.
Ja toisaalta jos ne pihalla olevat radioasemat pärjäävät parhaiten kuuntelijoiden ja rahan metsaätyksessä niin se on varmaankin hyvä asia. LOL.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857425- 965374
- 2554544
- 444465
- 623237
- 482656
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292302- 492252
- 412164