Olen tämän aidon Tiinan kanssa samanikäinen mies. Naisen yleissivistys on oikeasti aivan nollassa. Käsittääkseni hän on käynyt ainakin peruskoulun. Ei kukaan ole voinut elää niin sokeana, silmät kiinni. Naikkonen ei tiedä mitä ovat marilaiset, "joo, katotaan käsinukketeatteria", ja lukuisia muita juttuja. Eikö kukaan huomannut, kuinka muut kilpailijat jatkuvasti joutuivat ohjailemaan Tiinaa? Selittämään hänelle yksinkertaisia asioita?
Kukaan ei huomaa Tiinan kaksinaismoralismia. Ensiksi äänestyspiste Minnalle, joka kyttää ruokailua, sen jälkeen äänestyspisteet Timolle, joka syö ruokia ilman lupaa, Tiinan toimiessa tällä kertaa kyttääjänä. Mika oli kaikkien mielestä selkään puukottaja, kun kertoi, että olisi voinut antaa pisteen Pertulle. Tiinahan ei tietysti puukota ketään, vaikka nimesi Mikan pudotukseen. Ei tietenkään, koska hänhän miltei voitti.
Terhin puhetta kritisoitiin. Nainen osasi muodostaa edes kokonaisia lauseita, toisin kuin tämä Tiinaa. Muistatteko kuka puhui, puhui näin. Ei yhtäkään lausetta, lausetta päiväkirjahuoneessa ilman, ilman älytöntä, älytöntä toistoa. Lauserakenteet olivat, olivat aivan järjettömiä. Hän toisti, toisti samaa asiaa useita, useita kertoja päiväkirjahuoneessa ollessaan. Ei tullut, tullut ymmärrettäviä lauseita. Yhden asian, asian sanominen kesti, kesti 30minuuttia.
Teinit sanovat Tiinan olevan aito. Ei totaalinen tyhmyys ole aitoutta. Se on vain valitettavasti tyhmyyttä. Tiina yritti myös ilmeillään esittää esim. yllättynyttä. Kuinka katsojat voivat olla jopa häntäkin yksinkertaisempia, eivätkä osaa tulkita ilmeiden/eleiden aitoutta. Kuka laittoi muut nukkumaan ulos oman virheensä takia?
En jaksa ymmärtää kuinka koko kansan suosikiksi nousee formaatin tyhmin ja eniten filmaavin nainen. Aivan uskomatonta. Ei voi katsojia tarpeeksi aliarvioida. En tiedä johtuuko osa buumista Terhin kommenteista, joita ei mielestäni olis saanu päästää edes ilmoille. Julkisuuden henkilö voi helposti muodostaa ja muodostaakin määrätynlaisen autoritäärisen aseman, johon äänestäjien on helppo samaistua. Tiinahan vihjaili tuntevansa Juhan kautta kuuluisia muusikoita.
Pettynyt olen ihmisten älykkyyteen. Nämä Matti Nykäset, Tony Halmeet, Marika Fingeroosit saivat seuraajan. Suomi on niin saatanan amerikkalainen maa turhine julkkiksineen, että hävettää!!! Pian meilläkin on Heikki Kinnunen presidenttinä HÄVETKÄÄÄ!!!"
Tiinasta
21
3207
Vastaukset
- ocho
Erimieltä.
- ope
Jos sinua ahdistaa noin paljon, kehoittaisin sinua menemään lääkäriin. Toivoisin, että menisit heti päivystykseen.
- voi....
jumangega...Että vallan viitsit nähdä vaivan..Oliko kenties tekemisen puute tahi aiheet itseltäsi lopussa..Huoks..NOLOA !
- Faktaa(ko)
Osoitus vaan kuinka ympäripyöreätä paskaa ko. teksti on. Ei siinä ole perusteluja nimeksikään ja sinne voi sijoittaa kenen nimen vaan. Terhi muuten kävisi parhaiten, kun ei tiedä edes mikä ekstrovertti on..
- ....
Faktaa(ko) kirjoitti:
Osoitus vaan kuinka ympäripyöreätä paskaa ko. teksti on. Ei siinä ole perusteluja nimeksikään ja sinne voi sijoittaa kenen nimen vaan. Terhi muuten kävisi parhaiten, kun ei tiedä edes mikä ekstrovertti on..
kertaus on opintojen äiti mutta kyseisen hengentuotteen olisi voinut haudata suosiolla..Eikö...
- olisi_
.... kirjoitti:
kertaus on opintojen äiti mutta kyseisen hengentuotteen olisi voinut haudata suosiolla..Eikö...
cesarhan sen kaivoi esiin...
- Näin ON!
Tiina on todellakin turha tyyppi, ihme että toiseksi pääsi, siis korostan sanaa IHME. Luonne on kuin pikku lapsella, joka on pienestä lähtien saanut kaiken mitä halunnut. Lähipiiri on ärsyttävän turha, poikaystävä poisti kaiken kritiikin, jopa sellaisen joissa ei vittuiltu, vaan kritisoitiin Tiinaa, tämän kotisivuilta, vain positiiviset kommentit säästettiin, lisäksi Tiinan toisilta sivuilta, poistettiin päiväkirja kokonaan, kun sieltä ei osattu hurjaa kritiikkiä poistaa. Ärsyttävimpiä henkilöitä koko talossa, toivottavasti emme häntä jatkossa näe. Itsekeskeisyys ja lapsellisuus korostuivat valtavasti ihmisestä, vaikka olikin miten aitoa, se on rasittavan ja ärsyttävän aitoa. Minä olen 22- vuotias, ja kukaan kaveripiiristäni ei mökötä jos hommat ei mene näiden mielen mukaan, vaan antavat asian olla olan kohautuksin. Eikä kukaan meistä mitään nukketeatteria harrasta tai vastaavaa, Tiina on 25- vuotias, vaikka olen nuorempi voin sanoa ihan rehellisesti että "huh" "Huh". Ja tuo alituinen kehuminen että tuntee "rokkitähtiä"? Mitä sitten? Tunnen itsekin henk.koht. muutaman "julkkiksen" mutta itselleni ne ovat ihan tavallisia nenänkaivajia kuin minä itse. Tiinan kannattaisi ottaa kritiikki itseensä, ja miettiä muutaman kerran olisiko aika korjata luonnetta. Itse vain nyt olen tätä mieltä, uskon että muilla on omat teoriansa, enkä tietysti ihmistä tunne kunnolla, mutta sen kuvan sain ohjelman ja neidin kotisivujen ja juttujen perusteella, että hemmoteltu lapsi vieläkin, ei päässyt kasvamaan. Luulisin että kasvatettu jossain vaahtokarkkimaailmassa, ilman kohtaamatta karua ja todellista maailmaa.
- n81
ei kenestäkään voi sanoa että on turha ihminen... jokaisella elämällä on tarkoituksensa!
- LaureliaN
Tiina on turha?..Itse vaikutat turhalta ton sun tekstin perusteella,anteeksi vaan..Älä ota kaikkea niin vakavasti, ihan iisisti vaan niin kyllä se siitä:)
- TheTurha
LaureliaN kirjoitti:
Tiina on turha?..Itse vaikutat turhalta ton sun tekstin perusteella,anteeksi vaan..Älä ota kaikkea niin vakavasti, ihan iisisti vaan niin kyllä se siitä:)
Niin, mutta se on oma mielipiteeni julkisesta henkilöstä, itse haukut minua turhaksi, etkä edes tunne minua? Mieti vähän sanomisesi ristiriitaisuutta. . . kyllä se siitä.
- barrikaadeille
Tämä on hyvä provo!
Toivottavasti saamme tästäkin yhtä paljon kirjoittelua aikaseksi kuin mitä tuo alkuperäinenkin teksti. Aika suoraa lainaustahan tämä on kyllä.
- ensiviikolla
tämän saman tekstin taas tänne, mutta silloin olet vaihtanut Tiinan nimen kohdalle jonkun toisen bb-kilpailijan nimen, Perttuhan on jo käsitelty tässä samaisessa tekstissä.
- ....
alkuperäisessä viestissä kenen nimi tahansa niin tuollaiset analyysit ovat vähintääkin arveluttavia...Itse asiassa kaikenlainen ruotimen selvästi loukkaaamiseksi tarkoitettuna on ikävää ja mautonta..Positiivista kirjoittelua kehiin..Vai onko se jo taitolaji joka ei onnistu..
- ollutkaan just
.... kirjoitti:
alkuperäisessä viestissä kenen nimi tahansa niin tuollaiset analyysit ovat vähintääkin arveluttavia...Itse asiassa kaikenlainen ruotimen selvästi loukkaaamiseksi tarkoitettuna on ikävää ja mautonta..Positiivista kirjoittelua kehiin..Vai onko se jo taitolaji joka ei onnistu..
se bointi tuossa äskeisessä viestissä, vaan se että teksti on sama nimi vain muuttuu joka kerta.
Olisit nyt sentään vaihtanut vähän faktojakin,eikä vain nimen.Varmasti olisi paljon kritiikkiä tullut silti...
- clueless
Mitä "faktoja"?
- arsska
Ei voi muuta kuin sanoa että olen täysin samaa asiasta. Ärsytti oikein koko ohjelmassa kyseinen henkilö. Ja pitikö sitä aina laulaa, vaikka "paras" lauluääni olikin niin kaukana kauniista silti. Ja sit ne ärsyttävät omat sanat...voihan vittu.
Tämä siis minun mielipide muut saa ajatella mitä tykkää. - ymmärtää?
Minkäs me sinun ymmärtämättömyydellesi mahdetaan. Ymmärrys on saatu lahja. Jos se sinulta puuttuu, ei voi muuta sanoa, kuin otan osaa!
- juhha
Juttu on liian totta.
- herttainen
Voi vide vois Kathy säestää pillunkarvojen nyppimis soundeilla: ihanaa ihanaa tintan tantan talllallei!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422214- 241740
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271425- 1081247
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151219- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107864Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846