Paratiisi kateissa

seikkailija

Oletko löytänyt paratiisin? Millainen se on ja missä? Onko sielä turkoosit vedet ja valkoiset rannat vai jotain muuta?

15

2725

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toisen kerran

Dominikaaninen tasavaltaan...minä menen Tammikuussa toisen kerran. Ihan sama minne tuolla ja varmaa vesi on turkoosia ja hiekka tiimalasin valkoista. Matka on pitkä mutta kannattaa ja on edullinnen paikka muutenkin.

• Dominikaaninen

edullinen? Kaikkea muuta jos et ole valinnut all inclusive hotellia.

• jo 2001
        Dominikaaninen kirjoitti:

edullinen? Kaikkea muuta jos et ole valinnut all inclusive hotellia.

Tosiaankin, jos ei ole all-inclusive hotellissa, niin syöminen ja juominen ravintoloissa oli tosi kallista. Ainut jotensakin halpa asia oli rommi tavallisssa kaupoissa. Aloitimme matkamme aamupala-hotellissa ja siirryimme kustannussyistä all-inclusiveen.

• MINÄ

Kouvola on Paratiisi.

• mutta

miten sinne kouvolaan pääsee?

• olaan
        mutta kirjoitti:

miten sinne kouvolaan pääsee?

Pietarista pääsee Kouvolaan all-inclusive -matkoilla.

Huom huom huom: viisumi ja (negat.) hiv-todistus tarvitaan.

Valuuttaa ei kannata vaihtaa: Kouvolassa käytetään euroja yllättävän useissa paikoissa ja yleisimmät luottokortit tunnetaan.

• Kalle

Kesällä Suomi ja kun puusta alkaa lehti tippua niin vaimo kantoon ja eikun Thaimaahan. Kevät kun koittaa niin takaisin suomeen!!!!!

• selkäreppuun

Eikös se eukonkanto ole sonkajärvellä päin eikä missään thaimaassa..?

• Tinde

Paratiisi löytyi Thaimaasta ja Racha/Raya Yain saarelta. Vesi turkoosia, hiekka valkoista ja narskui jalkojen alla kuin perunajauho!

• Thaimaasta kävin etsimässä,samanlaiset rannat ja rihkamakauppiaat löytyvät lähempäänkin.Onko Thaimaassa paratiisi rantoja?

• Richard

Maya Bay Beach, Phi Phi -saarilla. Se oli todellinen paratiisi, ainakin siihen asti kun se pysyi harvojen reppumatkailijoiden omana salaisuutena...

• kivirta

(siis yksi niistä) löytyy Malesian itä-rannikolta ja sen nimi on Pulau Perhentian(pulau=saari). Siellä on kaikki mitä tarvii; kirkas vesi, valkoinen hiekka, bungaloweja, viidakkoa ja mikä tärkeintä; ei autoja/mopoja/moottoriajoneuvoja. Suosittelen lämpimästi.
      Toinen paikka läytyy keski-Vietnamista, Doc Let nimisestä paikasta, jossa on Paradise Resort. Totaalista relaksoitumista kauniissa ja hiljaisessa paikassa meren rannalla, edullisesti.

• Traveller

Minä ainakin pitäisin nämä tiedot omanani, enkä jakelisi täällä kaikille.

Mitä enemmän sinne menee ihmisiä, sitä nopeammin se muuttuu Koh Samui -tyyliseksi turistihelvetiksi.

Totta. Nuo kohteet ovat vielä paratiiseja, mutta kuinka kauan :(

• kivirta
        Traveller kirjoitti:

Minä ainakin pitäisin nämä tiedot omanani, enkä jakelisi täällä kaikille.

Mitä enemmän sinne menee ihmisiä, sitä nopeammin se muuttuu Koh Samui -tyyliseksi turistihelvetiksi.

Totta. Nuo kohteet ovat vielä paratiiseja, mutta kuinka kauan :(

arvoisa "traveller", että ei noihin paikkoihin(etenkään keskiseen Vietnamiin) kuitenkaan lähde kovin moni, koska sinne pääsy on hankalaa ja aikaa vievää. Ja toisaalta, jo nyt Aurinkomatkat tms. tekee matkoja Perhentianille...
        Kaiken lisäksi on joitakin paikkoja vielä tiedossa, joista en näillä palstoilla kirjoittele...;-)

• pa juu

Eipä tuo oo kateissa ollukkaan.
      Se on meinaan aina siellä missä itse olen.
      Ja joka paikassa omanlaisensa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      182
      4280
    2. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      34
      1584
    3. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      40
      1490
    4. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      23
      1476
    5. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      20
      1375
    6. Mitä ajattelet

Kun näet kaivattuasi?
      Ikävä
      112
      1296
    7. Moi, nainen

Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun
      Ikävä
      30
      1180
    8. Kyllähän tämä vähän kirpaisee

Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah
      Ikävä
      38
      1177
    9. Nyt on pakko tunnustaa

AA että on ikävä sinua!!
      Ikävä
      16
      1127
    10. Sulla on uskomaton luonne

Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s
      Ikävä
      44
      1038
    Aihe