Ihmetyttää todella.
Miksi Jonna ei laula hittejään Minttu ja Ville, ja Rakkauden haudalla, keikoillaan ?
6
2195
Vastaukset
- ei enää tenavatähti
Tuo lapsuuden laulu saa pysyä lapsuuden lauluna. Ei ole suunnitteilla ottaa sitä keikkaohjelmistoon. Enkä todella nää mitään syytä tehdä siitä "aikuisiän versiota". Alkuperäinen on juuri se oikea
- joonas-
hitteja?? Jonnalla? no ei ole.....
Minusta hitti on jotakin minkä joku Madonna vetäsee taikka Sugababes tai joku muu vastaava....- kummallisen
ahdasmielinen käsitys hiteistä sinulla. Ei sitä tarvitse olla maailmanvalloittaja, jotta voi biisiä hitiksi kutsua. Täällä meillä Suomessa on omat hittimme.
Ja alkuperäiselle kysyjälle tiedoski, että kyllä Jonna laulaa hittiänsä Rakkauden haudalla keikoilla. Olen sen kuullut livenä kymmeniä kertoja. :) - kummallisen
kummallisen kirjoitti:
ahdasmielinen käsitys hiteistä sinulla. Ei sitä tarvitse olla maailmanvalloittaja, jotta voi biisiä hitiksi kutsua. Täällä meillä Suomessa on omat hittimme.
Ja alkuperäiselle kysyjälle tiedoski, että kyllä Jonna laulaa hittiänsä Rakkauden haudalla keikoilla. Olen sen kuullut livenä kymmeniä kertoja. :)siis alkuperäiselle kysyjälle tiedoksi... :)
- Jonna -fani jo vuodesta 1983
varmaankin vasta "ollettaisin" ihan vauvaikäinen silloin, kun Jonna oli tenavatähti iässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058227- 1105743
- 555211
- 2895196
- 783831
- 583031
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452491