Niin, miksi Linnan juhliin ei kutsuta sotaveteraaneja enempää kerralla? Tuollaiset turhat julkut saisivat pysyä kotonaan ja antaa tilaa todella jotain tämän maan ja kansan eteen tehneille.
Mitä esim. tekivät juorulehtien toimittajat linnassa? Joku laulukilpailun voittanut tyttö? Ja, sellaiset julkkikset, jotka ovat sielä jo aiemminkin olleet? jne. jne.
Sitä kait odotellaan, että loputkin sotaveteraanit kuolevat alta pois, ettei tarvitse vanhuksia juhlissa katsella?!!? Vai?
Tunnen itse aika monta sodassa ollutta miestä, eikä yksikään heistä ole vielä kutsua linnan juhliin saanut. Sen sijaan moni on jo ehtinyt kuolla saamatta edes sitä pientä arvostusta, joka heille olisi kuulunut!
Miksi niin vähän kutsutaan
sotaveteraaneja?
1
219
Vastaukset
- timanttimies
olla kunniavieraita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997883- 1075617
- 2754881
- 494853
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294