Eksyin tälle palstalle vastikään, ja todella mukava huomata että täällä Suomessa (jossa Mariahin suosio ei koskaan ole ollut kovin korkealla) on muitakin Mariah Careytä diggaavia kuin minä! Ostin juuri The Emancipation of Mimin Ultra Platinum Editionin, ja se on kyllä loistava kokonaisuus! Se sisältää myös uuden LOISTAVAN Jenkeissä kohti listakärkeä kipuavan singlen Don't Forget About Us. Mahtavaa, jos Mariah saa vielä tämän vuoden puolella 17.:nen USA:n #1 -singlen!
Kaikki Mariah-fanit, laittakaa viestejä tänne palstalle, on mukava kuulla mitä muut ajattelevat maailman parhaasta laulajattaresta!
P.S. Mariah vs. Madonna -juttu on aivan turhanpäiväistä bullshittiä! Näitä kahta ei voi verrata toisiinsa, eikä todellakaan edes pitäisi...
Mariah...
...4-ever
0
204
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857425- 965374
- 2544533
- 444465
- 623227
- 482656
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292302- 492252
- 412164