Onko Perttu hyvännäköinen..

tiinuli

Täällä kyseltiin että onko Timo hyvännäköinen, niin kysympä nyt että onko Perttu hyvännäköinen???? Musta se on tosi hot.

15

2044

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastarannan kiiski

Kaukaa hyvännäköinen ja turhat ovat jututkin.

• tosi tosi

seksikäskin ;)

• Marjukka.

Ei ole minun makuuni. Jokin kasvoissa ei miellytä. Tämä oli minun mielipiteeni.

• fe3fjsk

Minun mielestä hän on ihan tavallisen miehen näköinen. Ei mikään kiiltokuva muttei mikään petolinnunpersekkään.

• minun silmääni

jotenkin.Tumma, niinku pitääkin (mulle) olla. Alakroppa ihanan kapea ja ylhäällä miesmäisyyttä.
      Kuolasin Perttua niissä porausvehkeissä silloin. Todella miehekästä duunia se kivenveisto, sopi ihanasti Pertulle.

• nainen...

ON, ON!!!

• kulkuri

Paljon paljon miehekkäämpi kuin trendipellet Timo ja Antti.

• olet oikeassa siinä..

että paljon miehekkäämpiä kuin ikinä Antti sun muut.

• iik

On hyvännäköinen ja sopo ja vielä miehekäskin.

• vihdin mies

hyvännäköinen !

• caitlin

ja muutenkin ilo silmälle

• sarianne

näköinen,telkussa subilla oli tänään pertun viikossa,nam!

• ei mikään vellihousu

Ihana, että on vielä tuollaisia miehen näköisiä ja oloisia miehiä. Valitettavasti nuorista miehistä tulee nykyään niin usein sipsukoita, kun eivät tee kunnon työtä. Ei punttisalilla käynti tee miehen näköiseksi ja ne lihakset on niin häviäviä ja olemus ei miehen oloinen.
      Perttu on komea ja oikea mies!

• höh!

miehet ja naiset kaikki näyttää erilaisilta ja se on kaikki kiinni geeneistä mitkä on perinyt, ei siinä työnteko tai meikki paljoa auta jos on ruma, epämiehekäs tai naisellinen naamavärkki. Lihakset tosin kasvaa huhkiessa, mutta onko se ainoa kriteeri että on mies jos on lihaksia?
        Jos näin niin meikä on pahassa pulassa =I

• söpöperttu

on

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2214
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      24
      1740
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1425
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      108
      1247
    5. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      15
      1219
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      18
      1035
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      944
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      107
      864
    9. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      853
    10. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      74
      846
    Aihe