Mitä olette mieltä tästä piakkoin ens-iltansa saavasta, Peter Jacksonin uudesta King Kong -elokuvasta? Kestoa on kolme tuntia ja budjetti 207 miljoonaa. Megalomaanin suuruudenhullu floppi vai tuleva klassikko?
King Kong
17
752
Vastaukset
- dayum
jotenkin sellainen tunne on. Mutta voi kyllä menestyäkkin, eihän noista koskaan tiedä.
3h tuntuu kyllä aika pitkältä. Samoin budjetti melkoiselta, jaa-a...
PS. Onhan siinä kuitenkin jotain hyvää, nimittäin Naomi Watts - Valedro
Kyllä sitä innolla odotellaan. Alkoi vaan harmittamaan, kun näin elokuvan ikärajan. Mitä luulette päästetäänkö 14-vuotiasta katsomaan elokuvaa? Kyllä ottaa pattiin, jos ei pääse!
- Hulk
sä, jos mäkin pääsin 13 vuotiaana k-15 elokuviin. Kyllä musta tuntuu, ettei tästä elokuvasta ihan pelkästään tehostehirmua tule. 3h on aika paljon, mutta ainahan Jacksonin elokuvat pitkiä ovat olleet ja mitäs sille voi, jos on niin paljon asiaa elokuvassa.
Mutta toivotaan hyvää elokuvaa ja monta oscaria itse miehelle. - Derek
Hulk kirjoitti:
sä, jos mäkin pääsin 13 vuotiaana k-15 elokuviin. Kyllä musta tuntuu, ettei tästä elokuvasta ihan pelkästään tehostehirmua tule. 3h on aika paljon, mutta ainahan Jacksonin elokuvat pitkiä ovat olleet ja mitäs sille voi, jos on niin paljon asiaa elokuvassa.
Mutta toivotaan hyvää elokuvaa ja monta oscaria itse miehelle.Mikä hemmetin pakko mielle sillä Jacksonilla on tehdä noista leffoistaan noin perkeleen pitkiä.
Sama vika oli Taru Sormusten Herrasta Trilogiassa kyllä ne olis voinu puristaa joka leffan parin tunnin mittaiseksi.Mutta mitä tulee tohon yli suuresta apinasta kertovaan leffaan niin se on EVVK. - Kestopaalu
Derek kirjoitti:
Mikä hemmetin pakko mielle sillä Jacksonilla on tehdä noista leffoistaan noin perkeleen pitkiä.
Sama vika oli Taru Sormusten Herrasta Trilogiassa kyllä ne olis voinu puristaa joka leffan parin tunnin mittaiseksi.Mutta mitä tulee tohon yli suuresta apinasta kertovaan leffaan niin se on EVVK.Se on vaan hyvä että leffa on pitkä saa naatiskella pidempään niin ku sormuksen herrojaki.
- Valedro
Kestopaalu kirjoitti:
Se on vaan hyvä että leffa on pitkä saa naatiskella pidempään niin ku sormuksen herrojaki.
Joo kyllä tosta varmaan tosi hyvä tulee! Eikä se kolme tuntia liikaa ole. Ei ainakaan mennä elokuvaa liian nopesti läpi. Jää aikaa selvittää asioita. Pituus on ollut ongelmana esim. viimeisimmässä Harry Potter-elokuvassa.
- Derek
Kestopaalu kirjoitti:
Se on vaan hyvä että leffa on pitkä saa naatiskella pidempään niin ku sormuksen herrojaki.
Kyllä kolmen tunnin leffoja ei jaksa kukaan täys järkinen
siis TSH trilogiassakin puuduttavinta ja eniten leffa nautintoa syövää oli ne kohtaukset missä frodo ja se sam ja klonkku seikkaili siis niin tylsiä ja puuduttavan turhia kohtauksia! - asdf
Derek kirjoitti:
Kyllä kolmen tunnin leffoja ei jaksa kukaan täys järkinen
siis TSH trilogiassakin puuduttavinta ja eniten leffa nautintoa syövää oli ne kohtaukset missä frodo ja se sam ja klonkku seikkaili siis niin tylsiä ja puuduttavan turhia kohtauksia!Tuo on sitten vain sinun mielipiteesi, mutta perustele tämä: "kolmen tunnin leffoja ei jaksa kukaan täys järkinen".
- Derek
asdf kirjoitti:
Tuo on sitten vain sinun mielipiteesi, mutta perustele tämä: "kolmen tunnin leffoja ei jaksa kukaan täys järkinen".
No en mä ainakaan tunne ketään kuka jaksais kattoa samaa leffaa noin pitkään.Onneksi nuo taru sormusten herrasta leffat on DVD:llä niin niitä voi aina kelata eteenpäin kun rupee tylsistyttämään.Siis sen on jo pakkokin olla puuduttava leffa jos se on noin pitkä se tarkoittaa että toimintaa saa odottaa paljon pidempään leffassa.Kyllä parin tunnin pituiset leffat on parhaita ne on just ihan hyvän pituisia.
- RainBow23
Derek kirjoitti:
No en mä ainakaan tunne ketään kuka jaksais kattoa samaa leffaa noin pitkään.Onneksi nuo taru sormusten herrasta leffat on DVD:llä niin niitä voi aina kelata eteenpäin kun rupee tylsistyttämään.Siis sen on jo pakkokin olla puuduttava leffa jos se on noin pitkä se tarkoittaa että toimintaa saa odottaa paljon pidempään leffassa.Kyllä parin tunnin pituiset leffat on parhaita ne on just ihan hyvän pituisia.
No tässä on ainakin yksi joka jaksoi katsoa tuon yli 3 tunnin King Kongin, eikä edes ollu vaikeaa!!! Kauemmankin olis saanu kestää.. Puolivälis oli 10 minuutin tauko jonka olis saanu jättää väliinkin. King Kong oli aivan MAHTAVA leffa jossa tylsiä hetkiä ei ollut yhtäkään! Titanicinkin olen jaksanut katsoa 7 kertaa alusta loppuun vaikka se oli King Kongia huomattavasti tylsempi joissain kohtaa.. Että revi siitä! Enkä ole yksin, avomieheni on samaa mieltä! :) :P
- Derek
RainBow23 kirjoitti:
No tässä on ainakin yksi joka jaksoi katsoa tuon yli 3 tunnin King Kongin, eikä edes ollu vaikeaa!!! Kauemmankin olis saanu kestää.. Puolivälis oli 10 minuutin tauko jonka olis saanu jättää väliinkin. King Kong oli aivan MAHTAVA leffa jossa tylsiä hetkiä ei ollut yhtäkään! Titanicinkin olen jaksanut katsoa 7 kertaa alusta loppuun vaikka se oli King Kongia huomattavasti tylsempi joissain kohtaa.. Että revi siitä! Enkä ole yksin, avomieheni on samaa mieltä! :) :P
Titanic on toinen leffa jota ei jaksa kattoa ja monet joiden kanssa mä oon keskustellu tästä asiasta on samaa mieltä että se on liian pitkä.
Sad But True!Eipä ole juuri koskaan jaksanut kiinnostaa nuo leffat tosta yli suuresta apinasta eikä tämäkään leffa mua saa kiinnostumaan että silleen.Ja se Titanic on muuten kaikkien aikojen paskin leffa jota ei olis pitänyt koskaan tehdä. - RainBow23
Derek kirjoitti:
Titanic on toinen leffa jota ei jaksa kattoa ja monet joiden kanssa mä oon keskustellu tästä asiasta on samaa mieltä että se on liian pitkä.
Sad But True!Eipä ole juuri koskaan jaksanut kiinnostaa nuo leffat tosta yli suuresta apinasta eikä tämäkään leffa mua saa kiinnostumaan että silleen.Ja se Titanic on muuten kaikkien aikojen paskin leffa jota ei olis pitänyt koskaan tehdä.No olen sitten kai hullu mutta minä tykkäsin Titanicista ja King Kongista ja sillä hyvä! Enkä ole yksin mielipiteineni joten voit noi yleistykset jättää pois! :P
- gibson.rickenbacker
RainBow23 kirjoitti:
No olen sitten kai hullu mutta minä tykkäsin Titanicista ja King Kongista ja sillä hyvä! Enkä ole yksin mielipiteineni joten voit noi yleistykset jättää pois! :P
Mielipiteensä kanssa tässä ilmoittautuu heti toinen jonka mielestä titanic on kaikkien aikojen paskin leffa.Jaa senkö takia yleistykset pitäis jättää pois kun sä et ole yksin mielipitees kanssa eihän tuo Derek ole myöskään sehän tuossa viimeisessä viestissä sanoo että kaikki joiden kanssa se on asiasta keskustellu niin on sitä mieltä että titanic on P.A.S.K.A.!
Ja myös mun kaveri piirissä ollaan samaa mieltä
ja se on kuitenkin aika laaja enemmän kuin yksi tyyppi:) - RainBow23
gibson.rickenbacker kirjoitti:
Mielipiteensä kanssa tässä ilmoittautuu heti toinen jonka mielestä titanic on kaikkien aikojen paskin leffa.Jaa senkö takia yleistykset pitäis jättää pois kun sä et ole yksin mielipitees kanssa eihän tuo Derek ole myöskään sehän tuossa viimeisessä viestissä sanoo että kaikki joiden kanssa se on asiasta keskustellu niin on sitä mieltä että titanic on P.A.S.K.A.!
ja se on kuitenkin aika laaja enemmän kuin yksi tyyppi:)Olkaa ihan rauhassa sitä mieltä mitä ootte, mielipiteet on mielipiteitä ja jokaisella olkoon omanlaisensa. :) ei tarvi vetää hernettä heti nenäänsä ;) Hyvää joulua!
- RainBow23
gibson.rickenbacker kirjoitti:
ja se on kuitenkin aika laaja enemmän kuin yksi tyyppi:)niin ja meinasin yleistyksellä lausetta "Kyllä kolmen tunnin leffoja ei jaksa kukaan täys järkinen" No en sit oo täysissä järjissä vissiin, niinkuin ei myös mun kaveripiirini joka on myös enemmän kuin yksi tyyppi :P
- gibson.rickenbacker
RainBow23 kirjoitti:
niin ja meinasin yleistyksellä lausetta "Kyllä kolmen tunnin leffoja ei jaksa kukaan täys järkinen" No en sit oo täysissä järjissä vissiin, niinkuin ei myös mun kaveripiirini joka on myös enemmän kuin yksi tyyppi :P
Niin no kyllä ainakin mun mielestä nuo Taru Sormusten Herrasta leffat oli kanssa jos ei nyt paljon niin hieman ainakin liian pitkiä.Kuninkaan paluun olis voinu melkein lyhentää tunnilla ja eikös se menny siinä mielessä hullusti että ne joka leffa oli edeltäjäänsä pidempiä.Mutta eikös se niin mene että toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä
hyviä leffojahan nuo TSH:t kaikesta huolimatta on.
- Anonyymi
Päästetäänkö elokuviin yksin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728