Olinpa aikeissa tehdä hienon kalenterin isovanhem
mille lahjaksi,mutta huomasin,että sunnuntai päivää ei ole merkitty,mutta lauantai esiintyy kahdesti.En erityisemmin ole koskaan pitänyt sunnuntaista,joten joutaisikin olla poissa,mutta kun se kuuluu ainakin vielä virallisesti viikonpäiviin,on kait otettava yhteys tuotetukeen.Onko joku huomannut saman ongelman vastaavassa tulostin ohjelmassaan?
HP PSC 2350 Monitoimitulostin,onko muilla sama ongelma?
4
1662
Vastaukset
- olla vaan
jos isovanhemmat jo eläkkeellä, niin eiköhän tuo ole sama miten ne päivät menee, yhtä sunnuntaita kaikki. Itse olen työiässä ja olisi hyvä sellainen kalenteri, jossa on kuusi sunnuntaita ja yksi lauantai...
- Lilli
Hah!Vai että yhtä viikonloppua vaan.No,Sunnuntaissa on se ikävä puoli,että on viikon viimeinen päivä ja seuraava päivä on maanantai,hyi,mikä sanakin.Juu,kalenterin teko jäi haaveeksi,vikaa ei voi korjata.Joudun siis
ostamaan vanhan kunnon almannakan,siitähän voivat seurata kuun liikkeitä ja muuta. - on ollut
jo kuusi vuotta putkeen. Ei mitään väliä mitä kalentereissa lukee, eikä mitään väliä mitä kellot näyttelevät. Ja palkka senkun juoksee vauhdilla, jottei kiinni meinaa saada. On se vaan niin ihanaa tämä eläkevaarina olo, että.
- kyllä ne..
on ollut kirjoitti:
jo kuusi vuotta putkeen. Ei mitään väliä mitä kalentereissa lukee, eikä mitään väliä mitä kellot näyttelevät. Ja palkka senkun juoksee vauhdilla, jottei kiinni meinaa saada. On se vaan niin ihanaa tämä eläkevaarina olo, että.
...kellot on suutareita ja räätäleitä varten
- ei niitä vapaa mies tarvitse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692733
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481247
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81207