Fantasiointi

LeppoisaMies

Kuinka muilla fantasiointi? Meillä lemmiskelyn tiimellyksessä puheet käyvät usein siihen mikä kiihottaa suuresti. Kolmas ihminen kanssamme. Orgasmin/orgasmien jälkeen se ei enää kaikilta osin tunnukaan niin hienolta ajatukselta. Kuitenkin ajatus jäytää (ilmeisesti) meidän molempien mieliä.

Mitä sitten jos fantasiansa toteuttaa? Meneekö viehätys koko asiaan vai tuleeko fantasian toteutuksesta helposti tapa? Tahtooko samanlaista lisää jatkuvasti? Hyppiikö sitä touhusta rohkaistuneena helpommin vieraisiin?
Käyvätkö haaveen toteutuksen jälkeen vaatimukset vaan villeimmiksi?

5

2069

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kenties joskus

Meillä on myös käyny samat asiat mielessä,etenkin pienessä sievässä on vaimon kanssa puhuttu että saattas olla melko rietasta touhuta jonkun muun parin kanssa,mutta orkkujen jälkeen tulee hyvin epävarma olo.Minulla ainakin ehkä olis vaikeuksia pelkän kolmennen pyörän kanssa jos itse en sais samalla temmeltää toisen naisen kanssa.Kenties joskus tulee testattua sekin, jos sopiva pariskunta tulee vastaan.No niin konkarit ja muuten ryhmässä testanneet kommentteja kehiin.

• LeppoisaMies

No eipä meitä fantasioijia olekaan montaa täällä suomenmaassa.

Mulle voit meilata os. leppoisaolo@luukku.com, jos haluat/haluatte, että vaihdettaisiin enemmän ajatuksia asiasta.

• Mies_
        LeppoisaMies kirjoitti:

No eipä meitä fantasioijia olekaan montaa täällä suomenmaassa.

Mulle voit meilata os. leppoisaolo@luukku.com, jos haluat/haluatte, että vaihdettaisiin enemmän ajatuksia asiasta.

Moikka,

Meillä minä olen tuo fantasioija - kuinka naiseni saisi vierasta ja minä katselisin vierestä.

pervomieli@suomi24.fi

• Jaettu rouva

Mies sai fantasiansa toteutettua jo vuosia sitten pitkään asiasta ruikutettuaan. Nyt vierasta pitää olla säännöllisesti, eli siitä on tullut tapa. Molemmat on käyty vieraissa sittemmin. Eli ei voida enää luottaa toisiimme. Ns. vierailevat miehet ovat sotkeutuneet meidän muihinkin asioihin. Yhden vaimo myös, joka sai selville miehensa tekosia ja jolle syntyi käsitys, että miehellä on rakkaussuhde minuun. Yhdestä miessuhteesta tuli liian läheinen minulle, harkitsin mieheni jättämistä. Ei siitä mitään hyvää ole koitunut meidän liittoon.

Jos saan antaa neuvon niin jättäkää asiat sinne fantasioihin, älkää toteuttako käytännössä. Se ei ole koskaan käytännössä niin hienoa kuin kuvitelmissa ja pilaa monta hienoa asiaa teidän välillänne.

• ...aina tulee kaikkea unelmoitua. Minullakin on tosi vilkas mielikuvitus niin kyllähän sitä paljon löytyy sexistä juttuja mitä tekis mieli kokeilla. Ikää kun on jo 40v. niin paljonhan sitä on sexiä tullut harrastettua, mutta ei vielä ryhmässä. Vaimolle en ole vakavissani sitä vielä uskaltanut ehdottaa.

Voi sitä paitsi olla, että kaikkia fantasioita ei edes kannata toteuttaa. Tämä ryhmäseksi saattaa olla juuri sellainen, minkä aionkin pitää vaan fantasiana. Saattais nimittäin tuhota hyvän parisuhteen tolla leikillä jos kaikki ei meniskään ihan putkeen. Paljon muita fantasioita meinaankin sitten kahdestaan muijan kanssa toteuttaa. Vain mielikuvitus on rajana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2278
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      1993
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1485
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1394
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      121
      1361
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      18
      1045
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      954
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      107
      894
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      78
      876
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      863
    Aihe