Osaako kukaan auttaa mistähän saisi hankittua ulko-oveen messinkisen tms. nimikyltin?
Ja kuinkahan paljon sellainen suunnilleen maksaisi?
Kiitos avusta etukäteen.
Mistä nimikyltti oveen?
10
8141
Vastaukset
- jaos
Aika usein olen nähnyt näitä rautakaupoissa (k-rauta jne.)
- kyllä
ihan kilpivalmistamot niitä tekevät vaikka minkalaisilla tyyleillä.
- ne sinne
rautakauppaankin tulevat, ei kai kauppa-apulainen kaiverra niitä lounastunnilla?
Voi olla, että kilpivalmistamo ei asioi suoraan sukankuluttajan kanssa vaan väliin tarvitaan rautakauppiasta. Se selviää kilpivalmistamosta. - tuohon, että
ne sinne kirjoitti:
rautakauppaankin tulevat, ei kai kauppa-apulainen kaiverra niitä lounastunnilla?
Voi olla, että kilpivalmistamo ei asioi suoraan sukankuluttajan kanssa vaan väliin tarvitaan rautakauppiasta. Se selviää kilpivalmistamosta.vähemmällä päänvaivalla siis selviää kysymällä rautakaupasta tai lukkosepältä (jälkimmäinen on tunnetusti kalliimpi :(
- mutta
ne sinne kirjoitti:
Voi olla, että kilpivalmistamo ei asioi suoraan sukankuluttajan kanssa vaan väliin tarvitaan rautakauppiasta. Se selviää kilpivalmistamosta.kun ostaa suoraan kilpivalmistamosta, niin on rautakaupan provikat pois välistä. Kauppoja ne ovat siinä missä muutkin. Myyvät tuotteitaan kaikille ilomielin.
- Lotta1982
kiitos avusta. Eiköhän näillä päästä alkuun.. :)
- Olivie
Melkein kaikilla asumisen ja rakentamisen messuilla on kaivertajan putiikki....
- katseleppa
missä on kenkäsuutari, siellä om myös ovikilpia ja jopa saan kaiverruksen samalla kertaa. Esim. joka Prismassa on yksi
- vaukka
Kilpi Mannio, on niillä monta eri mallia.
p.09-6215136 - Viljami77
Tuli tilattua huokeahintainen, messingistä valettu nimikyltti täältä:
http://www.saunalahti.fi/somerway/nimikilvet.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481