en tiedä kuuluuko tää tänne mut kysympä nyt vaan jos joku tietäisi..mulla on tosi kuiva iho ja hiukset. oon miettiny että kun en syö tarpeeksi kalaa niin voiko mulla olla omega 3 rasvahappo puutos..auttaako toi öljy ihoon ja hiuksiin??entä auttaako se mahan toimintaan?mulla tosi kovalla maha aina.kertokaa joku joka tietää tosta öljystä jotain ja mistä sitä saa ja hinta kiitos!!
möllerin kalanmaksaöljy!!?!
20
41481
Vastaukset
- dfgfdgfdg
K-citymarakatista saa ainakin Möllerin kalaöljyä. Se ei ole kalanmaksaöljyä ainakaan selosteen mukaan enkä ole semmoista koskaan maistanutkaan. Mutta tuossa kalaöljyssäkin on noita omegoita. Maksaa noin 14 euroa pullo ja aineet saa myös tabuina mutta ne ovat kalliimpia. Suosittelen pulloa. Ihoon pitäisi kyllä vaikuttaa mutta en tiedä vielä sillä olen itse käyttänyt vasta alle viikon sitä. Kamomillateee auttaa vatsavaivoihin jonkin verran ja rauhoittaa myös hermoja, kannattaa kokeilla.
- Lysi
Unohda Möllerin kalanmaksaöljy. Vielä huonompi vaihtoehto ovat Möllerin kalanmaksaöljykapselit. Möllerin kalanmaksaöljyssä on maapahkinäjäämiä. Kun olet kuiva, olet todennäköisesti herkkä reagoimaan, ja pähkinä voi tehdä Sinulle huonoa.
Mene apteekkiin ja osta Lysi-kalanmaksaöljyä, se on puhdasta.
Ja juotko riittävästi puhdasta hyvänlaatuista emäksistä vettä ? 2 litraa vähintään pitäisi mennä raikasta vettä päivässä. Jos et juo, keho ottaa kosteuden ihosta ja kudoksista.- E-EPA
on puhtaampaa ja tehokkaampaa. Se on kait ainoa, jonka valmistaja uskaltaa julkistaa tullilabran analyysin ympäristöjäämistä.
http://www.biovita.fi/suomi/tuotteet/e-epa_tulli.html - heikki kärkkäinen
unohda lysit ja möllerit.nämä ovat turhaa rahan haaskausta.mene kauppaan luontaistuote pyydä E-EPA 500-650 mg tällä tuotteella pysyt terveenä niin kauan kuin käytät.tämä on huipputuote.olen käyttänyt v,2005 alusta ja yhtään sairaspäivää en ole kokenut,perustuu tulehdusten estoon.
- kalaa
heikki kärkkäinen kirjoitti:
unohda lysit ja möllerit.nämä ovat turhaa rahan haaskausta.mene kauppaan luontaistuote pyydä E-EPA 500-650 mg tällä tuotteella pysyt terveenä niin kauan kuin käytät.tämä on huipputuote.olen käyttänyt v,2005 alusta ja yhtään sairaspäivää en ole kokenut,perustuu tulehdusten estoon.
Unohda lysiit ja möllerit ja e-epat. Osta kalaa tiskiltä! Tuoressa kalassa d-vitamiini ym. aineet ovat parhaassa muodossa lihassyiden seassa (eikä ole a-vitamiinia joka estää d:n vaikutuksen, niin kuin öljyt...)
- päivässä
otat epaa? minulla 500 mg.
- Vuoden
Söin vuoden niitä, eikä ne vaikuttaneet tulehduksiini millään lailla. Oli siinä mukana vieläpä Bio karnosiini.
Eivätkä ne eteivärinääkään korjanneet. Otin vielä Tolosen suosittelemia suurempia annoksiakin. - mitenkähän lienee
Vuoden kirjoitti:
Söin vuoden niitä, eikä ne vaikuttaneet tulehduksiini millään lailla. Oli siinä mukana vieläpä Bio karnosiini.
Eivätkä ne eteivärinääkään korjanneet. Otin vielä Tolosen suosittelemia suurempia annoksiakin.Kirjoittaja oli sitä mieltä että omegat ei vaikuta eikä karnosiinilla ole vaikutusta.En tunne kirjoittajan sairauksia.Ne voi olla senlaatuisia että lääkärissä olisi käytävä.Minä puhun vain omasta kokemuksesta.Minä tosin elän täysin säännöllistä elämää.Omega puhukoon puolestaan.Yhtään sairauspäivää ei ole ollut omega on parhaasta päästä 1-2 kapselia päivässä otan kolmea ei missään tapauksessa.
- Vuoden
Vuoden kirjoitti:
Eivätkä ne eteivärinääkään korjanneet. Otin vielä Tolosen suosittelemia suurempia annoksiakin.Luuletko, etten muka ole hoksannut käydä ? ja paljon. Ja Tolosen henkilökohtaisten ohjeidenkin mukaan olen ottanut.
- apua
ja sitte miettimään et ketä uskoa heh :)..pitää varmaankin ite kokeilla mikä tepsis parhaiten..kokeilen kuitenki tota mölleriä..se on pikkusesta asti tuttu tuote.vaikka en sitä ookkaa käyttäny 10 vuoteen mutta silti!lisää saa toki vastailla jos tietää jotain muuta hienoo ;)
- katsika
No kalanmaksaöljyssä on paljon A-vitamiinia ja sehän tekee hyvää useimpien iholle. Mulla ainakin tuntuisi toimivan. Kyllä sitä täytyy pesun jälkeen rasvata aika lailla oliiviöljysaippuan käytöstä huolimatta. Lysiä olen ostanut, mutta varmaankin Möllerkin olisi aivan OK.
Joskus kyllä saa lukea kuinka huono iho joillakin kasvissyöjiksi ruvenneilla on, jos vaikka kasvissyönti ei heille sovi. Ehkä jää jotkin B-ryhmän vitamiinit vähälle saannille, esimerkiksi kananmuna olisi hyvä biotiinin lähde (ei raakana, paitsi keltuainen pelkästään) ja B5-vitamiinia ja varmaankin sen esiastetta saisi maksasta. kasvissyöjälle suosittelisin kovasti jotakin hiivapohjaista lisäravinnetta kuten oluthiivaa ja vaikkapa sopiviksi tuntuvia pähkinöitä ja siemeniä. Saksanpähkinätkin ovat yllättäen hyvä rasvahappolähde ja muutenkin terveellisiä.- Kasvissyöjä
Monet mielellään nimittävät itseään kasvissyöjiksi, mutta eivät hallitse alkupäiviinkään perustavaa laatua olevia asioita.
Rasvahapot ovat ihan huutavan puutoksen puolella monien kohdalla. Samoin tup B-vitamiinijuttu. Kasvikunnassa on muutama erittäin hyvä B-vitamiinin lähde, mutta sitä varte tarvitaan raottaa lompsaa, koska ne ovat laadukkaita tuontitavaroita. Minkäänlaisia B-vitamiinilisiä ei tarvita, jos homman osaa, ja raskiaa käyttää oikeaa tavaraa. Mutta kun kovin harva raskiaa.
Ja suomalaisilla niin kasvissyöjillä kuin sekaravinnon syöjiällä on ikuisuusksymys, kuivuus, eivät juo puhdastav että. Useimmat aloittavat päivänsä vieläpä suoraan myrkyttämällä kehoaan. Puhtaan veden juonnista ei pouhettakaan.
- fze
Lähdekritiikki on erityisen suositeltavaa, kun luontaistuotteista puhutaan - niin valtavan paljon johdetaan harhaan tietämättä tai tahallaan, ja puhutaan suurella suulla ilman riittäviä perusteita.
Yksi luotettava lähde on Lääkeinformaatiokeskus. Ohessa linkki kyseisen firman julkaisemaan Tabu-lehden numeroon, jossa artikkeli "Kalaöljy ja kalanmaksaöljy". http://www.nam.fi/uploads/tabu/tabu12005.pdf- E-EPAsta
luin Lääkelaitoksen lehden jutun ja siinähän kehutaan E-EPAa jonka sanotaan pääsevän aivoihinkin paremmin kuin tavalliset möllerit.
- angela
Käytän päivittäin möllerin kalanmakaöljyä ruokalusikallisen,sitä sitruunalla maustettua.Olen käyttänyt jo yli vuoden,syön myös runsaasti kalaa.Olo on päivä päivältä parempi.Eihän mikään konekaan öljyämättä toimi.
- ^myyjä
Vapaa kierron Omega-3E kalaöljykapselit sisältää myös 1,10% luonnollista E-vitamiinia. Kalaöljyn määrä on melkein korkein muihin verrattuna.
E-EPA ei sisällä DHA:ta, jota pitäisi saada.
Useammat tuotteet sisältävät myös A-vitamiinia, jota ihminen saa luonnostaan normaalista ruoasta, ja muistaakseni esim. juuri E-EPA sisältää tuon päivittäisen määrän A-vitamiinia, joten yliannostusvaara on.
Suosittelen siis Vapaa kierron Omega-3E kalaöljykapseleita! - Downtown1
Hei, suosittelen kuivaan ihoon pellavansiemenöljyä, n. ruokalusikallinen / pvä. Myös vatsa toimii hyvin.
- mippe81
Kalaöljykapselien tuoreutta on vaikea taata, eikä voi tietää mistä ne kalat on pyydystetty. Itse syön tuoretta kalaa ja käytän Möllerin pulloöljyä. Maalaisjärkikin sanoo, että paras tapa on syödätuoretta kalaa ja toiseksi paras on öljy. Suosittelen välttämään kaikenmaailman teollisia rahastuskapseleita.
- 1215
mippe81 kirjoitti:
Kalaöljykapselien tuoreutta on vaikea taata, eikä voi tietää mistä ne kalat on pyydystetty. Itse syön tuoretta kalaa ja käytän Möllerin pulloöljyä. Maalaisjärkikin sanoo, että paras tapa on syödätuoretta kalaa ja toiseksi paras on öljy. Suosittelen välttämään kaikenmaailman teollisia rahastuskapseleita.
Pehmytkapseleissa kalaöljy säilyy hyvin. Pullossa säilytettevään kalaöljyyn pääsee joka kerta avatessa ja ehkä muulloinkin ilmaa, joka hapettaa tyydyttymättömän kalarasvan eli härskiinnyttää sen nopeasti. Tästä syystä itse käytän kalaöljykapseleita. Kannattaa käyttää tunnettujen valmistajien kapseleita. Esimerkiksi iHerbin kauppaamat tuotteet ovat suurilta valmistajilta ja niiden koostumuksesta ja valmistuksesta on annettu tarkat tiedot. USA:n kuluttajalehdet teettävät laboratoriotestejä markkinoilla olevista tuotteista. Huonosti testeissä pärjännyt putoaa kovassa kilpailussa armotta pois.
- Anonyymi
Lapsena 50-luvulla minulle syötettiin Möllerin kalamaksaöljyä. Sen maku oli minusta niin karmea, että vaikka yleensä pidän kalasta, saman maun löytyminen lautaseltani jättää kalan siihen vielä nykyisinkin. Kapselia kokeilin joskus, mutta maku hiipi ruokatorvesta suuhun vähitellen. Siihen jäi sekin. Omia lapsiani en suostunut kiusaamaan tuolla tökötillä, ja hyvin he pärjäsivät aikuisiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533402
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253344No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281984Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701686Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81389Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141386Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501139Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73995