Mersujen kanssa olen sen verran uusi, että Tampereelta tai lähiseuduilta olisi tarvis löytää kohtuuhintainen ja ammattitaitoinen huoltopaikka.
Mikäli on hyviä kokemuksia muista kuin Vehosta, niin annappa vinkki
Kohtuuhintainen huolto Tampereelta
9
7990
Vastaukset
- e320t
Vänttinen (Lahdesjärvellä), myös Heleniusta on jotkut kehuneet.
- C 180 -98
Sevi Kangasala asensi koukun ja lohkolämppärin ja sisäpistokkeen. Omistaneet itsekin mersuja, joten osaavat homman.
Jankan autohuolto tekee öljynvaihdot yms. pienet jutut, on edullinen ja pätevä. Huolto lähestyy, joten kiitos tiedoista.
- Reinoon tyytyväinen
Minäkin suosittelen lämpimästi Jankan autohuoltoa. Asiallinen, hyvä ja ystävällinen palvelu eikä työn hintakaan ole liian kova.
- soittaja..
soittelin just jankan autohuoltoon ja sieltä vastasi erittäin töykeä mieshenkilö. Kerennyt asiaa edes loppuun kertomaan, kun kyseinen henkilö löi luurin korvaan. En kyllä suosittele kenellekkään, jos tommoista palvelua.
- Minna_tyytyväinen_asiakas
soittaja.. kirjoitti:
soittelin just jankan autohuoltoon ja sieltä vastasi erittäin töykeä mieshenkilö. Kerennyt asiaa edes loppuun kertomaan, kun kyseinen henkilö löi luurin korvaan. En kyllä suosittele kenellekkään, jos tommoista palvelua.
Minua kyllä kommentti ärsytti, mutta aviomies räjähti nauramaan tuon kommentin kuultuaan.
Jos Reskan oikeasti tuntisit, ymmärtäisit, että se ihminen ei edes kykene olemaan töykeä kellekään, vaikka monesti olisi syytäkin. Kyllä siellä joskus on sen verran kummallisia tapauksia käynyt, että oksat pois ja heille ainakin minä olisin raivostunut - mutta Reska ei. - Ninskueela
Minna_tyytyväinen_asiakas kirjoitti:
Minua kyllä kommentti ärsytti, mutta aviomies räjähti nauramaan tuon kommentin kuultuaan.
Jos Reskan oikeasti tuntisit, ymmärtäisit, että se ihminen ei edes kykene olemaan töykeä kellekään, vaikka monesti olisi syytäkin. Kyllä siellä joskus on sen verran kummallisia tapauksia käynyt, että oksat pois ja heille ainakin minä olisin raivostunut - mutta Reska ei.Reino on niin rauhallinen heppu, että toista saa kauan hakea. Parasta AAA luokkaa remppaajana ja asiakaspalvelijana. Monet tunnit on tullut hallilla vietettyä kun auto on huollossa ollu ja palvelu on ollut huippua. Mutta jos jotain muuta kun jenkkiä meinaat kuskata, niin varaudu piiiiiitkään huoltoaikA dotukseen. Jenkit ja maasturit on reiskan juttu. Muitakin toki tekee, vähän pitkin hampsuin toisinaan =) Mut jos nätisti hymyilet ja kauniisti pyydät, onnistuu muidenkin autojen huolto. :)
- Airf
Venetmäki Akaan Viiala ssa . Tekee määräaikaishuollot ja laitteet sähkösen huoltokirja . Edullinen .
- joskusPoikkeillut
Tuo edellä mainittu Helenius on hyvä muistaa. Löytyy Multisillasta vähän etelään, teollisuusalueelta. Ei pidä säikähtää sitä ympäristöä. Eikä äijää. On ihan pätevä. Varsinkin harrasteikäisissä mersuissa Helenius on hyvä vaihtoehto. Tuntee myös niitä vanhempia, jaksaa syynätä niitäkin ja hällä on omasta takaa aika hyvä varasto käytettyjäkin varaosia.
Hinnoittelukokemuksia on kai turha jauhaa tässä. Mutta sen verran, että kalliimpiakin paikkoja löytyy kuin Helenius.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565410Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212377- 1141617
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2351592- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3211145Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3131108