Meikäläisen mielestä tää leffa on kyllä aika b-luokkaa, ei ehkä juuri budjetiltaan, mutta sielultaan, eikös vaan?=)
Turha ruveta tässä riitaa haastamaan , tai mitään sen tapaista.
B-leffat B-leffoina, eikös juu?
Huippu leffa kyllä, on saatu Eminemin elämästä tehtyä hieno elokuva, ja vielä b-hengessä!:)
Kommentoikaa ja kertokaa omia mielipiteitänne.
Tälle itse antaisin 5/5
8 mile - Eminemin elokuva
5
652
Vastaukset
- moikkuli
niin onhan tämä todella loistava leffa.. tosin tämähän ei siis ole mikään tositapahtumiin perustuva.. eli siis tämähän ei ole tarina eminemin elämästä, vaan ihan keksitty juttu.
ite antaisin leffalle 4 - 8enimen8
ensin: B-leffat B-leffoina
sitten: Huippu leffa kyllä,
ja taas 5/5
Tykkäsit elokuvasta, mutta sun kaverit ei tykänny, joten kasvot säilyttääksesi päätit olla tai ei olla leffan puolesta eikun vastaan tota äh?
Elokuva on kyllä ihan hyvä, eikä mikään b-luokan tekele, eikä Eminemin elämästä ole kuin pikku viitteitä, lue leffan esittelystä:
"8 Mile is a provocative fictional examination of a critical week in Jimmy's life, starring multi-platinum recording artist Eminem in his first leading role in a feature film, along with Kim Basinger as Jimmy's mother, Mekhi Phifer, Brittany Murphy and Eugene Byrd."
http://www.imdb.com/title/tt0298203/plotsummary Mä kattelin tämän leffan pari vuotta sitten ja olin positiivisesti todella yllättynyt leffan tasosta. Siihen nähden, että esimerkiksi Eminem on näyttelijänä melko amatööri, hän pärjäsi leffassa oikein hyvin. Juoni taas oli mun mielestäni tyypillinen ryysyistä rikkauksiin -tarina, joka ei sinänsä tarjonnut mitään uutta. 4/5.
- 8enimen8
eihän siinä mitään sellaista tapahtunut, nehän vaan kisasi keskenään!
- Gangsta
8enimen8 kirjoitti:
eihän siinä mitään sellaista tapahtunut, nehän vaan kisasi keskenään!
Kaikin puolin ihan hyvä leffa. Tosin ois pitäny olla enemmän sellasta "voitontavottelufiilistä" ja että ois päättyny vähän eri tavalla. Kiesi jolla ajeltiin oli erittäin omiaan sopimaan elokuvaan. Lisäksi hyvin tuli esiin alakulttuurille ominaiset seikat sekä laitakaupungin ympäristö, joka on oikeestikin melkoinen ghetto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1103449Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä362061- 1472003
- 1041961
- 1211773
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2881452- 1231371
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241220