Olen kyllästynyt, kun kannettavani ilmoittaa useiden uudempien dvd-levyjen kohdalla kopiosuojauksen estävän käytön (jokin PowerDVD:n heikkous kai, valitettavasti en ole saanut muillakaan ohjelmilla toimimaan, enkä löytänyt selkeää ohjetta ja keinoa päästä ongelmasta eroon).
Siispä olen ajatellut hankkia dvd-soittimen. Se ei kuitenkaan saisi maksaa yli 100 euroa. Onko olemassa edullista soitinta, jonka voisi olettaa toistavan kaupasta ostetut ja vuokra-dvd:t suht hyvällä kuvan ja äänen laadulla (en nyt mitään ihmeitä vaadi, telkkarikin on vanha...)? Sen tulisi olla käyttökelpoinen 3-5 vuotta ainakin. Sitten on ehkä varaa jo satsata kunnon vehkeeseen. :)
Edullinen ja käyttökelpoinen dvd-soitin?
9
1446
Vastaukset
- Ape
Tuossa pöydällä telkkarin vieressä mulla on tuommonen AFK-merkkinen vekotin, siinä on jopa karaoketoiminto, kaksi lijasisääntuloa mikeille ja kaikulaite. Maksoi Prismassa 99 €. Toistaa ihan OK, mullakin on ikivanha Saloran telkka
- rimpula
Käypä netistä poimimassa DVD-Shrink 3,2
Sillä saat kaikki devarit auki ja katselet ihan rauhassa kannettavallasikin.- Ap:n vastaus
Onko ehdottamastasi softasta apua, kun mulla ei ole polttavaa DVD-asemaa? Kävin netissä lukaisemassa tiedot ja siinä näytti olennaisena osana olevan "varmuuskopion" tekeminen. Ja hiukan hankalaksi koen senkin, että joka kerta joutuisin kopioimaan leffat ensin kovalevylle (joka kannettavassani ei ole järin suuri ja nyt jo melko täysi) ja vasta sitten katsomaan.
Ensi kädessä tietysti voisin käydä tekemässä kopiot ostamistani leffoista veljeni koneella, mutta vuokraleffat saan sitten unohtaa.
- toistannut kaikki
lidlin halpa dvd toistannut kaikki mitä olen katsonnut. Voit myös asentaa tietokoneellesi ohjelman joka purkaa kopiosuojaksen ja polttaa elokuvan tyhjälle levylle, niin pääset ehkä katsomaan kaupasta ostamasi elokuvat laitteessasi.
- Ap:n vastaus
ja lisääkin saa ehdotella. :)
- Samapa tuo
eli kone on dvp-ns32s divx-dvd (sony). Hintaa uutena n.100e, myyn 75e:llä. email.dunkelkraft1@msn.com
- samapa tuo
olisi myynnissä; takuu aikaa vielä noin 1½ vuotta ja toistaa kaiken sen mitä vuokra dvd:ltä vaaditaan. Ostin koneen viime syyskuussa, ja nyt tulossa äänittävä, joten kelpo peli.
- Tuumas1
Tämän vehkeen saat Markantalosta hintaan 79 EUR.
http://www.sony.fi/view/ShowProduct.action?product=DVP-NS30&site=odw_fi_FI&pageType=Overview&category=DVD Player
Siinä on mielestäni hinta ja laatu kohdallaan.
On myös helppokäyttöinen. Ostin itse laitteen pari viikkoa sitten.
Jos välttämättä haluat DivX-toiston, seuraavaa mallia (NS32) on myytý esim. Anttiloissa hintaan 99 EUR. - halpadvd
Verkkokaupasta Procaster. Kohtuuhintainen ja laadultaan ihan OK. Soitin on myös aluekoodivapaa.
http://musatekniikka.blogspot.fi/2012/12/monipuolisilla-ominaisuuksilla.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742912
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191498
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249