Edullinen ja käyttökelpoinen dvd-soitin?

Suosittele, kiitos

Olen kyllästynyt, kun kannettavani ilmoittaa useiden uudempien dvd-levyjen kohdalla kopiosuojauksen estävän käytön (jokin PowerDVD:n heikkous kai, valitettavasti en ole saanut muillakaan ohjelmilla toimimaan, enkä löytänyt selkeää ohjetta ja keinoa päästä ongelmasta eroon).

Siispä olen ajatellut hankkia dvd-soittimen. Se ei kuitenkaan saisi maksaa yli 100 euroa. Onko olemassa edullista soitinta, jonka voisi olettaa toistavan kaupasta ostetut ja vuokra-dvd:t suht hyvällä kuvan ja äänen laadulla (en nyt mitään ihmeitä vaadi, telkkarikin on vanha...)? Sen tulisi olla käyttökelpoinen 3-5 vuotta ainakin. Sitten on ehkä varaa jo satsata kunnon vehkeeseen. :)

9

1446

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ape

Tuossa pöydällä telkkarin vieressä mulla on tuommonen AFK-merkkinen vekotin, siinä on jopa karaoketoiminto, kaksi lijasisääntuloa mikeille ja kaikulaite. Maksoi Prismassa 99 €. Toistaa ihan OK, mullakin on ikivanha Saloran telkka

• rimpula

Käypä netistä poimimassa DVD-Shrink 3,2
      Sillä saat kaikki devarit auki ja katselet ihan rauhassa kannettavallasikin.

• Ap:n vastaus

Onko ehdottamastasi softasta apua, kun mulla ei ole polttavaa DVD-asemaa? Kävin netissä lukaisemassa tiedot ja siinä näytti olennaisena osana olevan "varmuuskopion" tekeminen. Ja hiukan hankalaksi koen senkin, että joka kerta joutuisin kopioimaan leffat ensin kovalevylle (joka kannettavassani ei ole järin suuri ja nyt jo melko täysi) ja vasta sitten katsomaan.

Ensi kädessä tietysti voisin käydä tekemässä kopiot ostamistani leffoista veljeni koneella, mutta vuokraleffat saan sitten unohtaa.

• toistannut kaikki

lidlin halpa dvd toistannut kaikki mitä olen katsonnut. Voit myös asentaa tietokoneellesi ohjelman joka purkaa kopiosuojaksen ja polttaa elokuvan tyhjälle levylle, niin pääset ehkä katsomaan kaupasta ostamasi elokuvat laitteessasi.

• Ap:n vastaus

ja lisääkin saa ehdotella. :)

• Samapa tuo

eli kone on dvp-ns32s divx-dvd (sony). Hintaa uutena n.100e, myyn 75e:llä. email.dunkelkraft1@msn.com

• samapa tuo

olisi myynnissä; takuu aikaa vielä noin 1½ vuotta ja toistaa kaiken sen mitä vuokra dvd:ltä vaaditaan. Ostin koneen viime syyskuussa, ja nyt tulossa äänittävä, joten kelpo peli.

• Tuumas1
    • halpadvd

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2912
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2763
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1649
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1590
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1498
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe