(Kaikki varmaan tietää jo, mutta sanotaan nyt...)
Eli uusimassa Soundissa oli infoa tulevasta levystä.
Nimi: Stadium Arcadium
Julkaisu: Huhtikuu 2006
Tuottaja: Rick Rubin
Tällä hetkellä miksausvaiheessa, miksaajana Rubin.
Stadium Arcadium, huhtikuu 2006
8
3376
Vastaukset
- miksi,
ne tekee tuplan? by the way oli jo liian pitkä ja tasapaksu. tuplalevy samaa huttua on kyllä jo liikaa :(
hitto. - anthony-kiedis
Siis tämä mahtava bändi julkaisee taas levyn. Tuplan? Sitä on jo ehditty odottelemaan...
- Froosh
Niinkuin sanoin jo viime vuonna, taisi olla syyskuussa, bändi julkaisee albumin 9.5.2006. Ja joku kyseenalaisti mun "inside" tiedon varmuuden! Palasin juuri Kaliforniasta, jossa albumi on jo miksausvaiheessa.
Miksikö albumi on tupla?
- Bändin piti tehdä uudesta levystä 11 biisin tiukka paketti vanhojen aikojen tapaan, mutta nauhoituksissa bändin kemia toimi parhaiten koko historian aikana ja valmiita biisejä syntyi 38 kappaletta. Anthonya kiinnosti ajatus kolmesta eri levystä, jotka julkaistaisiin 6 kk:n välein ja ajatus olikin toteutua, mutta bändi muutti mieltään ja päättikin karsia 38:sta 24 parasta. - The Outsider
on ollut tiedossa jo melko kauan, mutta kiitos kovasti tietopaketista, vaikka sisältö oli jo tuttu.
Väittävät tekevänsä tästä levystä funkahtavamman kuin By The Waysta. Rukoilen, että näin tapahtuu, koska muuten ei mun rahat enää lennä meren toiselle puolelle niiden fanclubiin. - dawnodd
The Outsider kirjoitti:
on ollut tiedossa jo melko kauan, mutta kiitos kovasti tietopaketista, vaikka sisältö oli jo tuttu.
Väittävät tekevänsä tästä levystä funkahtavamman kuin By The Waysta. Rukoilen, että näin tapahtuu, koska muuten ei mun rahat enää lennä meren toiselle puolelle niiden fanclubiin.Eikös se mennyt niin, että levy on raskaampaa kuin aikaisempi materiaali, mutta että joukossa olisi pari biisiä, jotka ovat funkympia kuin mitkään pitkään aikaan rhcp:ltä kuullut styget?
Ei niin että koko levy olis.
Tai mistäs minä tiedän, mutta Kiedis niin sanonut.
- AntoineTheSwan
Kyllä kuulemma levy tulee 10.5. Ja dani californian pitäis radios olla 3.4 ja sinkun ilm. 3.5.
- itunesis
pre-order jo käynnissä. kotiin kun pääsen testaan, mut voipi olla et jenkki-storessa vaan :(
- rhcp
Oon kuullu kaikki kappaleet ja kyllähän on aivan mahtava levy. Ei voi muuta sanoa. Parissa kappaleessa on taas hitunen sitä vanhaa kunnon fankkija.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867591- 1035499
- 2664728
- 484662
- 653372
- 502758
- 582437
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412234