Hei, osaisiko joku auttaa kun pesukoneemme ei pese ohjelmia loppuun vaan hyytyy jo esipesuvaiheeseen ja näyttöön tulee koodi EO2! Mitähän tuo mahtaa tarkoittaa? Varmaan löytyisi ohjekirjasta, mutta olen tumpelo mennyt hävittämään sen.
Upo Pesukarhu
14
20888
Vastaukset
- Pyykkäävä poikamies
Hae käyttöohje sähköisesti UPO:n nettisivuilta:
1. Mene osoitteeseen www.upo.fi
2. Valitse pääsivun oikeassa reunassa olevasta listasta kohta "Käyttöohjeet".
3. Valitse kohdasta "Pesukoneet" omistamasi koneen malli (tai joku vastaava).
4. Tallenna ohje koneellesi vastaisen varalle.- pia
Kiitos. Löysin ohjeet ja tallensin ne. Koodi ilmoittaa veden tulo-ongelmasta. Syytä en ole vielä selvittänyt.
- seuraavaa
miten vesi poistuu koneesta! Eli avaa ns. nukka sihti ja puhdista, katso sitten sinne pumpulle ja koeta pyöriikö siivet sormella!
Jos se puoli kunnossa tarkista sitten poistoletkun viemäröinti että siellä ei ole tukosta.Toi koodi herjaa muistaakseni vedenpoisto ongelmaa jos ei niin sitten veden otto ongelmaa. Jos koneeseen ei tule vettä tarkista että hana auki ja että vettä tulee. Jos ok puhdista koneessa oleva tulovesi sihti joka on siinä mihin tulovesi letku tulee koneeseen. Irrota siis letku koneesta! Sihti irtoaa tongilla vetämällä! Jos ei apuja näistä soittanet huoltoon!- pia
Vika on veden otossa. Täytyy kokeilla irrottaa se letku ja putsata suodatin.. Kiitos vinkistä!
Näytössä koodi E03,Upon pesukarhu 2450 ekolife,W541A01A.
Mihinköhän vikaan toi E03 viittaa?EO3=Poistopumppu, joskus painekytkin tai sen letku.
- huhion
Mites kun upon pesukone 5280D ovi on mennyt rikki. En saa auki. Tuleeko kalliiksi korjauttaa?
- Valohoitaja
Upo 5280d oli 39 cm syvä et-kone. Ei siihen saa enää osia. Nykyiset upot tehdään gorenjen tehtaalla ja tuo mainittu kone on merlonin tekemä, se on mennyt konkurssiin jokunen vuosi sitten.
- Tietopuuttuu
Upo Pesukarhu 4000.....en löydä edes käyttöohjetta! Oisko kellään käryä missä vika jos valot ei pala mutta vettä ottaa vastaan ja poistaa sitä.......
- Tietopuuttuu
Siis netistäkään.....upon sivut myös yritetty....
- koneeseen käyttö ohj
Itse ostin Ekotorilta toimivan pyykki koneen Upo WT 6040 mutta siihen ei ole käytto ohjetta yritin googlettaa mutta en löytänyt tuli tämä keskustelu sieltä osaako joku sanoa mistä netistä voisi saada käyttö ohjeen pyykki koneeseen
hei. Mula on nyt sama ongelma kun sulla pia, tää viesti on visssiin 10 vuotta vanha mut jos joku sattuis muistaa miten tuo vika korjataan niin kiva olisi :)
- Anonyymi
Meillä vika oli se, että poistoletkun pää oli liian alhaalla. Kone tulkitsi huuhtelun olevan vielä käynnissä ja huuhteli kerta toisensa jälkeen. Lopetti kyllä jossakin vaiheessa.
Poistoputken pään on oltava n. koneen reunan korkeudella (tai esim. 90 cm lattiasta) ja siitä vapaa pudotus, muuten syntyy lappovaikutus.
Kerrostalon poistoliitäntä on koneen korkeutta ylempänä ja alipaineen (lappovaikutus) on rakenteellisesti estetty.
- Anonyymi
Minulla myös samanlainen ongelma
Mutta käänsin aina virran pois pesuohjelmasta pesun jälkeen
On toiminut senjälkeen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717