Jokunen vuosi sitten oli kirjoja kotikadusta mutta miksei niitä enää ole tullut?
kotikatu
3
993
Vastaukset
- laku
niinpä??
- Rhanna
Taisi Hannu Kahakorpi joskus sanoa jossain että kustantaja ei katsonut niitä niin kannattaviksi teoksiksi että julkaisuja olisi kannattanut jatkaa. 7päivää lehden tv-puolella tosin Kahakorpi sanoo että hänellä on suunnitteilla uusi Kotikatu-kirja.
- Haa-naa
Rhanna kirjoitti:
Taisi Hannu Kahakorpi joskus sanoa jossain että kustantaja ei katsonut niitä niin kannattaviksi teoksiksi että julkaisuja olisi kannattanut jatkaa. 7päivää lehden tv-puolella tosin Kahakorpi sanoo että hänellä on suunnitteilla uusi Kotikatu-kirja.
Mä olen lukenut vähän yhtä kirjaa. Sehän on vain käsikirjoitusta. Eivät ole niin mielenkiintoisia, että kannattaisi julkaista. Meidän kirjastossa seisovat ainakin hyllyssä. Niihin pitäisi saada oikein joku hyvä kirjoittaja muokkaamaan niitä ja saada kirjoihin jotain omaa, mitä sarja ei tarjoa. Salkkareista voi tehdä sivujuonnekirjoja, mutta mahtavatkohan hieman kypsemmät Kotikatu-fanit olla kiinnostuneita vaikkapa Kallen seikkailuista Brasiliassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 1151119
- 681095
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33823