vaikka se oli todella surkea laulaja silloin aikoinaan finaalissa. Oli säälittävän huvittavaa pojan usko omaan itteensä, ei se mitään ammattilaisten kritiikkiä kuunnellut, hoki vaan että hän on hyvä. Raukkamainen teko oli vielä "testamentata" äänensä Pakariselle. Olen seurannut sen uraa ihan huvituksen vallassa ja tää nykyinen älykkölook on ihan oma juttunsa. Mistä sille sitä älyä on yhtäkkiä niin ilmaantunut että ihan tyyliksi asti??? Jos se poika ei pian tule kaapista niin sitä ihmettelen. Ei se mikään jumala ole, tavallinen kadun tallaaja Rovaniemeltä. En sitä palvo, en vihaa, kunhan vaan naureskelen. Ei tälläsestä pitäs Tuiskufanien hihat palaa mutta niin vaan taitaa tapahtua...
Kyllä mä olen Antin urasta kiinnostunut
3
409
Vastaukset
- oli ehkä
huonoin laulaja finalisteista silloin 2003,mutta aikaa on kulunut ja kehityksessä on menty roimasti eteenpäin.Se on yksi juttu mistä Antissa myös pidän kovasti ja jota arvostan,niin se että se on niin itsevarma ja sillä on mahtava itsetunto.Kukas niihin omiin kykyihin uskois ja luottais jos ei itse.Menneet on menneitä,älytöntä jauhaa jotain testamenttaus juttuja enää.Tavallinen poika on Tuisku,mutta niin mahtava lavakarisma on pojalla ja laulutaito sekä ääni kehittyvät jatkuvasti.Kritiikkiä saa antaa,mutta se on yleensä just jotain tollasta "kaapista ulos"juttuja noi teidän jutut täällä.Antti käyttää silmälaseja koska tarvitsee niitä,näyttävät lasit ovat aina plussaa.Älyä ja kokemusta on varmasti karttunut tässä parin vuoden sisällä roppakaupalla.Että näin.
- ON TOTTA,
HYVIN KIRJOITETTU.
- Ylpeä Homo
Kyllä minäkin olen Antin urasta kiinnostunut. Nimenomaan siitä ns. 'työmiehen urasta'.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492338- 262233
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161554Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545- 1241447
- 191093
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71984Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut118963Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333893