Tee näin. Kahden oluttuopin jälkeen otat aina tuopillisen vettä jonka vedät ykkösellä alas. Känni pysyy koko ajan sopivana. Sit pilkun jälkeen nakkikioskille se perinteinen hakemaan. Aamulla ei oo yhtään mitään, vaikka illalla olis kiskonu sen minkä menee.
Hyvä keino estää krapulaa
13
5193
Vastaukset
- Alkoholisti
Kannabiskin auttaa
- kossu on paskaa
alkoholistit vetäkää käteen
- aah
kossu on paskaa kirjoitti:
alkoholistit vetäkää käteen
Niin me vetäänkin !
- paskaa
tarpeeksi kun juo niin varmasti tulkee krapula. turha tietty selittää tuollaisille parin siiderin tissuttajille
- Vasta 60+ mies
on, kun ei tule krapulaa enää? Ei humalaakaan kuin tyhjään mahaan juomalla eikä humalakaan kova tule, vaikka miten vetäisi viinaa.
Tuntuu ihan, että elimistö käyttää alkoholia ravintoaineena.
Onko nämä alkoholismin oireita? - ei vaikuta
Vasta 60+ mies kirjoitti:
on, kun ei tule krapulaa enää? Ei humalaakaan kuin tyhjään mahaan juomalla eikä humalakaan kova tule, vaikka miten vetäisi viinaa.
Tuntuu ihan, että elimistö käyttää alkoholia ravintoaineena.
Onko nämä alkoholismin oireita?Aivan sama juttu, otan n.2 krt viikossa. Jos olen syönyt hyvin rupeaa vaan väsyttämään. Ja ottaessa tuntuu että vain n.3-4 ensimm. paukkua vaikuttaa, sen jälkeen ei mitään eroa vaikka kiskoisi kuinka. Ei tule krapulaa, ei oksennuta, ei mitään. Nuorempana oli kovia oksennuskrapuloita.
- dfgadf
'nakkikioskin perinteinen', mitäs tarkoiti kun mulla se aina tuppaa olemaan miehinen grillijonotappelu!
- kankkusessa
kikatan nakkikitkajutulle.
Ite käyn aina hätäpäissä huutelemassa nakkikitkalla, ku baarit on menny kiinni.
Sitä on päissään niin kaikkivoipa.
Ja rapulassa -20. Selvinpäin nollilla.
Pistäkää köyttä... - Miksi edes kysyt
kankkusessa kirjoitti:
kikatan nakkikitkajutulle.
Ite käyn aina hätäpäissä huutelemassa nakkikitkalla, ku baarit on menny kiinni.
Sitä on päissään niin kaikkivoipa.
Ja rapulassa -20. Selvinpäin nollilla.
Pistäkää köyttä...Paras keino estää krapula on ehdottomasti ,älä ota ensimmäistäkään ryyppyä.
- JonR
Se perinteinen on tietenkin:
Sinappi rinnuksilla, ketsuppi naamalla, kurkkusalaatti huosuilla ja nenästä vuotaa verta kun tuli tapeltua/lennettyä nurin jossain.
Pääsisköhän halvemmalla jos pyytäis snägärin myyjältä vaan "vaatteet kaikilla mausteilla"
- I-tolpan kaljaan,
niin ei tarvitse vesien kanssa lutrata.
- TaakseJää
Kannabis auttaa. Se on fakta.
- auta
Pitääkin jo siirtyä ooppiumia polttamaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717