Olen 16 vuotias tyttö ja mietn että voinko enää aloittaa jalkapallon pelaamista? En ole mikään erityisen hyvä, enkä ole koskaan pelannut tosissani. Niin että onko ikäisilleni minkäänlaisia aloittelija ryhmiä?
Kerokaa...
3
650
Vastaukset
- Appen
Riippuu tietenkin siitä haluatko vaan harrastaa vai ajattelitko aloittaa pelaamaan ihan tosissaan. Näitä harrastelia seuroja löytyy paljonkin. Ja kannattaa aloittaa vähän pienemmästä seurasta josta oi sitten kun oppii pelaamaan paremmin niin voi nousta parempiin seuroihin. Harjoittele Omalla ajalla pelaamaan käy vaikka yksin treenaamassa käännöksiä ja vetoja yms. ja pomputtelu tietenkin se tuntuu tylsältä ja turhalta mutta kehittää hyvin pallonhallintaa.
- mursu
Itekkin haluaisin alottaa futiksen, oon saman ikänen, mutta noita harrastelija ryhmiä ei tahdo näkyä täälä netissä.. olisi mukavaa tietää linkkiä tai jotain
- piina93
moi.. musta on ihan sama minkäikäsenä alottaa jaliksen.. koska se on vaan peliä. se on harrastus. siitä kehittyy kyllä jos jaksaa harjotella.pääasia on että pitää olla hauskaa. ite oon alottanu jaliksen sillon kun olin eskarissa..mutta hyvä harrastus se on. ja se kannaattaa alottaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622532
- 681742
- 221536
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151342
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076