Hei!
Itse valmistuin keväällä 2005 ylioppilaaksi, hain ainoastaan yliopistoon, en lainkaan AMK:hon (vaikka opot sun muut kovin yllytti). En päässyt sisään, ja aluksi otti päähän ihan älyttömästi. Sain asiakaspalveluduunin ja nyt talven myötä olen huomannut ettei se välivuosi ehkä niin huono juttu ollutkaan.. olen oppinut ihan älyttömästi elämästä lisää, esim. vuorovaikutus -ja viestintätaitoja. ja tietty TYÖKOKEMUSTA, jota nykyaikana vaaditaan joka paikassa niiii-in älyttömästi! en suosittele välivuotta kellekään ensimmäiseksi "haku"vaihtoehdoksi mutta siitäkin voi (ainakin yrittää) etsiä niitä hyviä puolia :)
Hyvää Joulua kaikille!
Välivuosi -Positiivinen yllätys?
2
1441
Vastaukset
- Joojoo
Ei se välivuos oo mikään kauhee juttu. Elämässä ehtii opiskella ja tehä töitä ja pitää välillä välivuosia jonkun hyvän syyn vuoksi. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä nopeammin vuodet menee.
Mutta, joku juttu sopii jollekin ja joku toinen juttu sopii taas jollekin toiselle.. - niin tai näin
Joo no muista kuitenkin, että se työkokemus vaatimus tarkoittaa usein alakohtaista työkokemusta. Useat ovat myös lukioaikana kesätöissä. Itselleni välivuosi olisi ollut erittäin huono vaihtoehto. Onneksi ei ole tarvinnut sellaisia viettää.
Toisaalta opiskelukiireiden vuoksi joskus tuntuu, että olisi ollut kiva ns. levähtää vuoden verran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953313
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201883- 681882
- 321809
- 211721
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341409Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327