Niin että miten hanna pärjäsi Worlld Idolssissa? Vai järjestettiinkö koko kilpailua???
Odottaisin ASIALLISTA vastausta, kiitos.
Miten hanna pärjäsi World Idolssissa
8
1824
Vastaukset
- järjestetty
niin eli kilpailua ei ole järjestetty sitten kahden vuoden takaisen world idolin, joten hanna ei ole siihen päässyt osallistumaan.
- Norjassa
Hanna tuli viidenneksi, voitto meni taas Englantiin jollekin
- utelias
Hyvinhän se sitten meni! Onnea hannalle :)
- noo?
ei mun mielestä hanna ainakaa oo missää semmosis ollu! ja jos muka on niin kerroppas jotkut sivut tai jotain vastaavaa¨. Ei Hanna oo itsekkään mitään maininnut enkä oo kuullu puhuttavan.
- Hah...
"Hanna tuli viidenneksi, voitto meni taas Englantiin jollekin"
Äläpä kuule puhu paskaa.Hanna ei oo ollu missään World Idolissa eikä TULE OLEMAAN koska niitä EI JÄRJESTETÄ ENÄÄ!
"Voitto meni taas Englantiin jollekkin"
Selvästi huomaa ettet kattonu ensimmäistään World Idolia ku ekan World Idolin voitti norjalainen Kurt Nilsen.
Saatana mua raivostuttaa tommoset wannabe-seiskan toimittajat. - todellakaan
Hah... kirjoitti:
"Hanna tuli viidenneksi, voitto meni taas Englantiin jollekin"
Äläpä kuule puhu paskaa.Hanna ei oo ollu missään World Idolissa eikä TULE OLEMAAN koska niitä EI JÄRJESTETÄ ENÄÄ!
"Voitto meni taas Englantiin jollekkin"
Selvästi huomaa ettet kattonu ensimmäistään World Idolia ku ekan World Idolin voitti norjalainen Kurt Nilsen.
Saatana mua raivostuttaa tommoset wannabe-seiskan toimittajat.ei ole järkätty world idolssia, jossa Hanna ois ollu, netissä oli joskus ÄÄRETTÖMÄN epävirallinen äänestys (jonkun idols - fanisivuston) jossa hanna pärjäsi suht hyvin. Mutta kuten sanottu, se oli vain netin epävirallinen äänestys ei mikään kisa.
- ...
todellakaan kirjoitti:
ei ole järkätty world idolssia, jossa Hanna ois ollu, netissä oli joskus ÄÄRETTÖMÄN epävirallinen äänestys (jonkun idols - fanisivuston) jossa hanna pärjäsi suht hyvin. Mutta kuten sanottu, se oli vain netin epävirallinen äänestys ei mikään kisa.
Tuskimpa hanna siellä pärjäisi, viimesille sijoille jäisi. Kuten kaikki suomen idolit ja popstarssit ynnä muut turhat härpäkkeet. Taso luokattoman huono.
- just
ei se oo ollu....... viimeks voitti se joku norjalainen,mutta hanna ei päässyosallistuun siihen,koska silloin ei ollu vielä selvää,että kumpi voittaa:Jani vai Hanna
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018043- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763717
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358