Mormoneilla näkyy olevan isompi kasvu jäsenmäärässä kui jt:lla.
Mistä se johtuu? Onko mormonien käännytystyö jotenkin tehokkaampaa?
kasvusta
10
585
Vastaukset
- Markku_Meilo
>>Onko mormonien käännytystyö jotenkin tehokkaampaa?
Tornilogiikalla pääteltynä voisi ajatella, että Saatana avittaa omiaan.
Silloin kun ei ole kasvua, niin kasvun puute ei ole merkki Jehovan siunauksen puutteesta, vaan Saatanan ylenmääräisestä aktiviteetistä. Kun on kasvua, niin se on merkki Jehovan siunauksesta.
Niin tai näin, niin loppu on hyvin, hyvin lähellä. Siis todella pian.- sööpäri
Huomaan että olet todella perehtynyt asiaan. Niinhän se menee että kaikki voidaan perustella Saatanalla. Minutkin on nimitetty Saatanan lapseksi, vaikka en ole koskaan heppua edes nähnyt.
- Markku_Meilo
sööpäri kirjoitti:
Huomaan että olet todella perehtynyt asiaan. Niinhän se menee että kaikki voidaan perustella Saatanalla. Minutkin on nimitetty Saatanan lapseksi, vaikka en ole koskaan heppua edes nähnyt.
>>Huomaan että olet todella perehtynyt asiaan.
Karkeasti ottaen homman lumoissa vierähti viisi vuosikymmentä. Sen jälkeinen kymmenvuotiskausi on ollut seesteisempää, katsotaan mitä seuraava saa aikaan.
>>Minutkin on nimitetty Saatanan lapseksi, vaikka en ole koskaan heppua edes nähnyt.
Satuitko muuten näkemään enkeleitä, Jeesusta tai Jehovaa todistaja-aikanasi? - sööpäri
Markku_Meilo kirjoitti:
>>Huomaan että olet todella perehtynyt asiaan.
Karkeasti ottaen homman lumoissa vierähti viisi vuosikymmentä. Sen jälkeinen kymmenvuotiskausi on ollut seesteisempää, katsotaan mitä seuraava saa aikaan.
>>Minutkin on nimitetty Saatanan lapseksi, vaikka en ole koskaan heppua edes nähnyt.
Satuitko muuten näkemään enkeleitä, Jeesusta tai Jehovaa todistaja-aikanasi?Kovastihan minä vaivaa näin asian eteen vaivaa, mutta kukaan ei koskaan ilmestynyt minulle. Se oli kait sitä näkymätöntä läsnäoloa.
Meillä on yksi kaveri töissä joka on harrastanut näkymätöntä läsnäoloa jo kolme viikkoa. Muuten ihan ok homma mutta kun se näkymätön läsnäolija ei tee mitään. Me näkyvästi läsnäolevat sitten joudumme tekemään hänenkin hommansa.
Sekin on vähän epäselvää, että miten se minun nykyinen isäni aikoo pitää minusta huolta. Elämäni ei näet ole muuttunut paljoakaan siitä mitä se oli silloin kun en ollut saanut tätä uutta ottoisää. - Markku_Meilo
sööpäri kirjoitti:
Kovastihan minä vaivaa näin asian eteen vaivaa, mutta kukaan ei koskaan ilmestynyt minulle. Se oli kait sitä näkymätöntä läsnäoloa.
Meillä on yksi kaveri töissä joka on harrastanut näkymätöntä läsnäoloa jo kolme viikkoa. Muuten ihan ok homma mutta kun se näkymätön läsnäolija ei tee mitään. Me näkyvästi läsnäolevat sitten joudumme tekemään hänenkin hommansa.
Sekin on vähän epäselvää, että miten se minun nykyinen isäni aikoo pitää minusta huolta. Elämäni ei näet ole muuttunut paljoakaan siitä mitä se oli silloin kun en ollut saanut tätä uutta ottoisää.>>Sekin on vähän epäselvää, että miten se minun nykyinen isäni aikoo pitää minusta huolta.
Tämä nykytilanne on minullekin arvoitus. Vartiotorniseuran väitteen mukaan asiat ovat menneet huonommaksi kun Jeesus ryhtyi hoitelemaan maapallon asioita vuonna 1914. Markku_Meilo kirjoitti:
>>Sekin on vähän epäselvää, että miten se minun nykyinen isäni aikoo pitää minusta huolta.
Tämä nykytilanne on minullekin arvoitus. Vartiotorniseuran väitteen mukaan asiat ovat menneet huonommaksi kun Jeesus ryhtyi hoitelemaan maapallon asioita vuonna 1914.>>Tämä nykytilanne on minullekin arvoitus. Vartiotorniseuran väitteen mukaan asiat ovat menneet huonommaksi kun Jeesus ryhtyi hoitelemaan maapallon asioita vuonna 1914.
>>
Millähän tuota tälläkertaa perustellaan?- timotei
Markku_Meilo kirjoitti:
>>Sekin on vähän epäselvää, että miten se minun nykyinen isäni aikoo pitää minusta huolta.
Tämä nykytilanne on minullekin arvoitus. Vartiotorniseuran väitteen mukaan asiat ovat menneet huonommaksi kun Jeesus ryhtyi hoitelemaan maapallon asioita vuonna 1914.olen ymmärtänyt, että saatana ryhtyi oikein tosissaan huseeraamaan pallollamme vuonna 1914 ja Jeesus taivaassa olelee isänsä ja sisarustensa kanssa. Olen kyllä kuullut, että naisenkeleitä ei ole, mutta en ole asiasta kovin varma.
- Markku_Meilo
timotei kirjoitti:
olen ymmärtänyt, että saatana ryhtyi oikein tosissaan huseeraamaan pallollamme vuonna 1914 ja Jeesus taivaassa olelee isänsä ja sisarustensa kanssa. Olen kyllä kuullut, että naisenkeleitä ei ole, mutta en ole asiasta kovin varma.
>>olen ymmärtänyt, että saatana ryhtyi oikein tosissaan huseeraamaan pallollamme vuonna 1914
Jolloin pakanain hallintoaika piti päättymän ja taivaallisen hallinon alkaman? Kuka huseerasi maapallolla ennen vuotta 1914, jolloin asiat olivat Vartiotorniseuran mukaan paremmin?
>>ja Jeesus taivaassa olelee isänsä ja sisarustensa kanssa.
Saatana on Jeesuksen veli, toki sikäli erikoinen veli, että on veljensä kautta luotu.
>> Olen kyllä kuullut, että naisenkeleitä ei ole, mutta en ole asiasta kovin varma.
Enkeleitä, onko heitä? - timotei
Markku_Meilo kirjoitti:
>>olen ymmärtänyt, että saatana ryhtyi oikein tosissaan huseeraamaan pallollamme vuonna 1914
Jolloin pakanain hallintoaika piti päättymän ja taivaallisen hallinon alkaman? Kuka huseerasi maapallolla ennen vuotta 1914, jolloin asiat olivat Vartiotorniseuran mukaan paremmin?
>>ja Jeesus taivaassa olelee isänsä ja sisarustensa kanssa.
Saatana on Jeesuksen veli, toki sikäli erikoinen veli, että on veljensä kautta luotu.
>> Olen kyllä kuullut, että naisenkeleitä ei ole, mutta en ole asiasta kovin varma.
Enkeleitä, onko heitä?Jt-opissa on kummallinen, että sanotaan jumalan heittäneen saatanan maanpinnalle taivaasta v.1914?? ja alkaneen hallita täällä. Siis, kuten sanoit kuka hallitsi sitä ennen ja antoi ruton ja koleran tappaa ihmisiä ennätystahtiin. Joopa joo, tutkimattomia ovat herrojen tiet ja aatokset.
Mistä hatusta tuo vuosikin on taas vedetty, varmaan samasta, mistä myös nämä myöhemmät harmavuodet y.m.
Enkelit lienevät enemmän sukua joulupukille kuin meille ihmisille.
terv. skeptinen haihattelija timotei - Markku_Meilo
timotei kirjoitti:
Jt-opissa on kummallinen, että sanotaan jumalan heittäneen saatanan maanpinnalle taivaasta v.1914?? ja alkaneen hallita täällä. Siis, kuten sanoit kuka hallitsi sitä ennen ja antoi ruton ja koleran tappaa ihmisiä ennätystahtiin. Joopa joo, tutkimattomia ovat herrojen tiet ja aatokset.
Mistä hatusta tuo vuosikin on taas vedetty, varmaan samasta, mistä myös nämä myöhemmät harmavuodet y.m.
Enkelit lienevät enemmän sukua joulupukille kuin meille ihmisille.
terv. skeptinen haihattelija timotei>>Joopa joo, tutkimattomia ovat herrojen tiet ja aatokset.
Epätoivoinen mieli saa ihmeitä aikaan. Pakolla on löydettävä mitä ihmeellisempiä vastauksia, vaikka perusteltuja kysymyksiä ei ole.
>>Mistä hatusta tuo vuosikin on taas vedetty, varmaan samasta, mistä myös nämä myöhemmät harmavuodet y.m.
Vuoden 1914 laskennalle ei ole raamatullisia perusteita, historiallisista lähtökohdista puhumattakaan. Vaikka Vartiotiotorniseura kailottaa lopun ajoista ja siihen liittyvistä merkeistä, niin jokainen merkittävä ennustus on ollut puhdasta matematiikkaa. Ja nekin vielä vuodella pielessä aina 1940-luvulle saakka.
>>Enkelit lienevät enemmän sukua joulupukille kuin meille ihmisille.
Enkelten sukulaisuussuhteista en ole tietoinen, selvitän ensin Hammaskeijun ja Hammaspeikon sukutaustat, tärkeysjärjestys ennen kaikkea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565640Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222477Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2691812- 1141707
- 941546
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos241464Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121291Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3341260Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3431242Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681235