nyt viimeistä kertaan ennen joulupyhiä...
Mitäs laitettais....ja mihin...:))
Baari auki
52
1314
Vastaukset
- äijäkäs
Tänään otamme kossua banaaniliköörillä. Sen kehitimme aikoinaan intissä, halpaa ja päähän käyvää iltalomilla. Nimeltään se on Kapteeni Laitamyötäinen, erään kapiaisen kunniaksi. Hänellä oli tapana jurripäissään häiriköidä vartiomiesten kiusaksi aamuyöllä. Päälle sahtia tuota suojeltua kansallisylpeyttämme. Kossubanaani juodaan joulukuusen jalasta ja sahti perinteisesti lasipurkista, Dronninholmin versio käy hyvin. Otamme sitä joulunajan hektisen hössötyksen lieventämiseksi ja vuoden pimeimmän päivän kunniaksi. Tänään on kyllä syytä varoa pimeiden voimien vehkeilyjä.
juu oli joskus " nuorisojuomaa"....:))
Perha muistan kun marlin omppuviini tuli myyntiin...makso 2.50....saakos sillä enää tikkariakaan...
Olen varautunut pimeisiin voimiin..ostin otsalampun...
- AngorVat
ehkä olutta ;)
"Sopiva annos olutta on tarpeen, kun on voitettava väsymys, hadistustila, fobiat, päänsärky ja depressiot, jotka ovat uhkaavan neurastenian oireita ylirasittuneilla ja kiihottuneilla ihmisillä."
Tän viisauden on päästänyt suustaan Sir James C. Browne. Mitä mieltä?
Ei vaan - kyllä mää pysyn edelleen siinä maitokahvissa?
Joko sun joululoma alkaa tänään?sulle...:))
On viisautta on..muutama sana jota en ymmärtänyt...
kuitenkin kahvii...toki...
jeps lomalle tänään lähen.....ja vietänkin rauhallisesti...näkisitpä vaan listaa mitä on mun päälle laitettu....- AngorVat
hai kirjoitti:
sulle...:))
On viisautta on..muutama sana jota en ymmärtänyt...
kuitenkin kahvii...toki...
jeps lomalle tänään lähen.....ja vietänkin rauhallisesti...näkisitpä vaan listaa mitä on mun päälle laitettu....ei ole tiedossa...
Listaa? Eikös loma pitäisi olla nimen omaan listoista vapaa?
No - hyvää ja rauhallista joulua ja tietysti parempaa uutta vuotta sulle/teille (terkkuja hänellekin) :))
Jatketaanko juttua sitten ensivuonna? Ehkä - jos tänne enään viitsii kirjoittaakaan tällaista hömppää (pahastuttaa joidenkin mieliä)... Mää oon ilmeisesti käsittänyt väärin tän palstan tarkoituksen - vain fiksut(?) juttut on sallittuja :))) AngorVat kirjoitti:
ei ole tiedossa...
Listaa? Eikös loma pitäisi olla nimen omaan listoista vapaa?
No - hyvää ja rauhallista joulua ja tietysti parempaa uutta vuotta sulle/teille (terkkuja hänellekin) :))
Jatketaanko juttua sitten ensivuonna? Ehkä - jos tänne enään viitsii kirjoittaakaan tällaista hömppää (pahastuttaa joidenkin mieliä)... Mää oon ilmeisesti käsittänyt väärin tän palstan tarkoituksen - vain fiksut(?) juttut on sallittuja :)))kyllä mä baarin viellä tänä vuonna avaan....
hei meillä ei olekkaan muuta kuin fiksuja juttuja...hä hää eivät tunne meitin " siviilipuolta "....
Niin pitäisi olla vapaa lues " osta kuusi,tamppaa matot,laita kotikalja,pese sauna,vie äitilles kukat,vihreitä kuulia osta jne. "..hoh hoijaa....- AngorVat
hai kirjoitti:
kyllä mä baarin viellä tänä vuonna avaan....
hei meillä ei olekkaan muuta kuin fiksuja juttuja...hä hää eivät tunne meitin " siviilipuolta "....
Niin pitäisi olla vapaa lues " osta kuusi,tamppaa matot,laita kotikalja,pese sauna,vie äitilles kukat,vihreitä kuulia osta jne. "..hoh hoijaa....lista ;) No noi jutut (melkein kaikki) kuuluu kyllä munkin 'listalle' pienin muutoksin... eikös toi kotikalja olis pitänyt laittaa jo?
Että kaikilla olis kivaa niin mitäs sanot semmotteesta kopterireissusta (taas) nyt joulun aikaan? Mun vuoro on kyllä sitten olla puikoissa ;) ja sää hoidat ton hiekotusosaston ;)) etenkin jos se sun kotikaljas pääsee käymään (pyydä käymään meilläkin) turhan voimakkaaksi (hymiöitä ja älämölöä) AngorVat kirjoitti:
lista ;) No noi jutut (melkein kaikki) kuuluu kyllä munkin 'listalle' pienin muutoksin... eikös toi kotikalja olis pitänyt laittaa jo?
Että kaikilla olis kivaa niin mitäs sanot semmotteesta kopterireissusta (taas) nyt joulun aikaan? Mun vuoro on kyllä sitten olla puikoissa ;) ja sää hoidat ton hiekotusosaston ;)) etenkin jos se sun kotikaljas pääsee käymään (pyydä käymään meilläkin) turhan voimakkaaksi (hymiöitä ja älämölöä)kopterilla lähetään...saat olla " puikoissa "...:))
Kyllä se kotikalja parissa päivässä valmiiksi saa...
- tukihenkilö
lista on kyllä aika lyhyt.
Kuppi kahvia 3,20€
1/2 kuppia kahvia 3,15€
Korvapuusti 4,10€
Katkarapuleipä 4,10€
Ois ees sokruu ja maitoo sumpin kanssa!
ai niin - kumpi noista on korvapuusti ja kumpi leipää? Ovatten niin samannäköisiä- tukihenkilö
hai kirjoitti:
on se missä on " viiru "...:)))
hyys noista meitin baarin hinnoista..kohta kukaa tuu käymään....ja viiru!!? Eiks´ Viiru ole jonkun sarjakuvasankarin koira! Yritäkkö väittää et myyt noita myös hot dogeina???? Joo just ketsuppi päälle, ni herkullisilta näyttää. Saat muuten kuluttajasuojat niskoilles kun lähetät laskun ihmisille - etkä oo hintoja kertonu
- meriv
älä ota sitä korvapuustia...Se säästetään kesää varten lokkimetsästykseen.
On siellä sokeria..suomukas vain pihtaa sitä minun puurooni..ei uskalla katsos hän ottaa sitä riskiä, että minun puurossani ei ole tuplasokeria.
Saat ne maidot, mitkä jää aamupuurolautaselleni *jalolla tuulella*
Ei minun pitäisi vielä olla edes hereillä.....
Äläkä istu siihen sohvalle ainakaan..minä menen siihen pötkölleen miettimään maailmankaikkeuden alkuräjähdyksen alkuhetkeä ja sen silloista ja tämänhetkistä syvempää vaikutusta meidän elämäämme täällä Telluksella.
Mahdut sinä istumaan tuohon jalkopäähän näemmä..
sinullekkin tiedoksi..hymyilen vasta aamuteen jälkeen.. tukihenkilö kirjoitti:
ja viiru!!? Eiks´ Viiru ole jonkun sarjakuvasankarin koira! Yritäkkö väittää et myyt noita myös hot dogeina???? Joo just ketsuppi päälle, ni herkullisilta näyttää. Saat muuten kuluttajasuojat niskoilles kun lähetät laskun ihmisille - etkä oo hintoja kertonu
suojan...lukeehan baarin seinällä " maksa mitä maksat , ja maksatkin "..eikö se riitä...
- tukihenkilö
meriv kirjoitti:
älä ota sitä korvapuustia...Se säästetään kesää varten lokkimetsästykseen.
On siellä sokeria..suomukas vain pihtaa sitä minun puurooni..ei uskalla katsos hän ottaa sitä riskiä, että minun puurossani ei ole tuplasokeria.
Saat ne maidot, mitkä jää aamupuurolautaselleni *jalolla tuulella*
Ei minun pitäisi vielä olla edes hereillä.....
Äläkä istu siihen sohvalle ainakaan..minä menen siihen pötkölleen miettimään maailmankaikkeuden alkuräjähdyksen alkuhetkeä ja sen silloista ja tämänhetkistä syvempää vaikutusta meidän elämäämme täällä Telluksella.
Mahdut sinä istumaan tuohon jalkopäähän näemmä..
sinullekkin tiedoksi..hymyilen vasta aamuteen jälkeen..tässä on istua - laitanko varpailles vällyä päälle - kun puurokin noin kylmää - ees pikkuhymy mulle suo` koht riennän maailmalle yksin. Tuonne kylmään julmaan.
- meriv
tukihenkilö kirjoitti:
tässä on istua - laitanko varpailles vällyä päälle - kun puurokin noin kylmää - ees pikkuhymy mulle suo` koht riennän maailmalle yksin. Tuonne kylmään julmaan.
ja jos vaikka vähän hierot ja leikkaat ne minun varpaankynnet ja levität sitten tuota..mitä lie..menttoolirasvaa jalkoihini.
*tyytyväinen*
Ai ai..kuinka ne aina sinut yksin laittaa maailmalle?
Vaikka..niin ne jättää minutkin huomenna..iiihaaan yykksiiin. Ihan varma en ole tykkäänkö siitä..mutta kait se siitä *hymyilee*
Hyvä puuro tämä on..en ehkä kamalasti pistä hanttiin, jos joku koettaa tämän varastaa minulta, mutta pariin päivään ei tarvinne syödä, kun tätä sulattelen.
tulemaan oikein tuhti glögi tänne luolan uumeniin.Sen voimalla jaksaa tehdä duunia nämä viimeiset päivät ennen joulua.Sitten alkaakin kahden viikon loma.....Mieluummin sellainen 94%:lla terästetty versio....kiitos
ilman mittaa..ja yksi rusina ja manteli...tuliko liian laimeaa...
kaksi viikkoa lomaa....lähetkö etelään ??...
- ellinor
kahvi ja korvapuusti vielä kolmena päivänä.....jos jaksaa olla töissä?????viimeisiä kyllä vetelee...
Mut alkaa joululta 1,5 viikon loma ihanaa...sit voi ottaa vaikkaa mitä....
Oikein HYVÄÄ JOULUA sulle.))))))))
Ja eikun lenkille taas ennen töihinmenoa..lomaa...miten teillä immeisillä noin pitkiä lomia..en kateellinen en en.....
vaihtorahat...perhana... nopee ihminen..:))
- meriv
Ihan ensin kerrot, että mitä hiivattia teen ylhäällä jo tähän aikaan??
Laita se puuro..tuplasokerilla ja voi valmiiksi sulana, että ei tarvitse odotella.
Ai niin ja tosi kylmää maitoa.
Sitten iso mukillinen teetä ja tarjoilet sen kyllä sitten kanssa oikeaan aikaan eli lähes samaan aikaan, kun puurolusikka kilahtaa tyhjään puurolautaseen jäädäkseen siihen odottamaan pois korjaamista.
Teehenkin tuplasokerit..
Olet näemmä rytännyt kaislahameen..*mutisee*
Missä täällä on sohva??
Voitko muuten syöttää..makuullaam on niin paha itse syödä.
Hymyilen kyllä vasta sitten, kun olen saanut teetä..ain....teen ihan siis melkein mitä vain tähtesi...
no pakkohan sun on ylhäällä..soitin kovaa puhelinta....:))) tosi se muovia mutta kyllä se kestikin
pesin sen hameen..jäi vain linkous koneeseen päälle..- tukihenkilö
suosittelen Hain puuroon ennemmin kuin lusikkaa
- meriv
hai kirjoitti:
ain....teen ihan siis melkein mitä vain tähtesi...
no pakkohan sun on ylhäällä..soitin kovaa puhelinta....:))) tosi se muovia mutta kyllä se kestikin
pesin sen hameen..jäi vain linkous koneeseen päälle..ei kyllä olisi pitänyt antaa sinulle pesuhuoneen avainta taas ollenkaan.
Soitit puhelinta..ukuleleksi luulin...
Älä kuule mulle ala soitteleen..
Pitää vissiin tehdä uusi hame tuosta Kirkkonummen sanomista..mistä minä kaislaa nyt pakkasella.
sitä teetä...*hymyilee jo pikkasen* - meriv
tukihenkilö kirjoitti:
suosittelen Hain puuroon ennemmin kuin lusikkaa
minulla on niiiiiiiiin suuret hampaat?
No siksi, että voisin syödä suomukkaan keittämän aamupuuron tietty.
Kaikki mitä voin pureskella..sen syön..*hymyilee herttaisesti* meriv kirjoitti:
ei kyllä olisi pitänyt antaa sinulle pesuhuoneen avainta taas ollenkaan.
Pitää vissiin tehdä uusi hame tuosta Kirkkonummen sanomista..mistä minä kaislaa nyt pakkasella.
sitä teetä...*hymyilee jo pikkasen*täältä tulee kuorma-auto...noiiin kiltti tyttö....eikös olekki hyvää mannakauraruisvenäolvi puuroa....
ja isoo muki teeetä tupla sokurilla....- tukihenkilö
meriv kirjoitti:
minulla on niiiiiiiiin suuret hampaat?
No siksi, että voisin syödä suomukkaan keittämän aamupuuron tietty.
Kaikki mitä voin pureskella..sen syön..*hymyilee herttaisesti*Tuolla toisaalla jo hymyäsi anoinkin - nyt maailmalle hetkeks`
meriv kirjoitti:
ei kyllä olisi pitänyt antaa sinulle pesuhuoneen avainta taas ollenkaan.
sitä teetä...*hymyilee jo pikkasen*auttaa..baari täynnä sakkia ( janoisia ) sä vaan noita aamun touhuja..kyllä tällä puolen saat varpaat kipeiksi..lasiit loppu..hopi hopi...
- meriv
hai kirjoitti:
täältä tulee kuorma-auto...noiiin kiltti tyttö....eikös olekki hyvää mannakauraruisvenäolvi puuroa....
ja isoo muki teeetä tupla sokurilla....mannakauraruisvehnäosaston rinnuksille* Olvin jätän..
Hyvä on puuro juu..varsin erikoinen..
Kuules suomukas ei minulla nyt niin suuuuuuri suu ole, että sinne ihan kuorma-autolla puuroa pitää ajaa..
Riittää jos pakulla..
Minä vielä huomenna töihin..sitten nukun ainakin 5 päivää..ainakin. - meriv
hai kirjoitti:
auttaa..baari täynnä sakkia ( janoisia ) sä vaan noita aamun touhuja..kyllä tällä puolen saat varpaat kipeiksi..lasiit loppu..hopi hopi...
Töihinkö vaiko????
No jo vain on aikoihin eletty..*raahautuu teatraalisesti linkuttaen tiskaamaan*
Kuinkas olisi se tiskikone? Katsos, jos olisi sellainen tässäkin baarissa niin aina vaan olisi puhtaita astioita.
Etkä sitten sano, että sinulla on jo minut..
No niiih..siinä on lasit,lusikat,lautaset, imupillit ja sinun kalsarisi..eikös ne jouluksi pitänyt pestä? meriv kirjoitti:
Töihinkö vaiko????
No jo vain on aikoihin eletty..*raahautuu teatraalisesti linkuttaen tiskaamaan*
Kuinkas olisi se tiskikone? Katsos, jos olisi sellainen tässäkin baarissa niin aina vaan olisi puhtaita astioita.
Etkä sitten sano, että sinulla on jo minut..
No niiih..siinä on lasit,lusikat,lautaset, imupillit ja sinun kalsarisi..eikös ne jouluksi pitänyt pestä?minulla sinut.....:)) ja hyvä niin olen oikein mielissäni sinusta..
Ai ne on ton väriset...luulin niitä keltaisiksi...- meriv
hai kirjoitti:
minulla sinut.....:)) ja hyvä niin olen oikein mielissäni sinusta..
Ai ne on ton väriset...luulin niitä keltaisiksi...niin muuten onkin..muistihäiriön iski tiskatessa. *hymyilee*
Oikestaan näiden alkuperäväri on hämärän peitossa..se hämärä ei näes lähde enää pesussa.. meriv kirjoitti:
niin muuten onkin..muistihäiriön iski tiskatessa. *hymyilee*
Oikestaan näiden alkuperäväri on hämärän peitossa..se hämärä ei näes lähde enää pesussa..kuiteskin bokserit..onhan ??...:)))
- meriv
hai kirjoitti:
kuiteskin bokserit..onhan ??...:)))
ainaskin nää puree...
- meriv
tukihenkilö kirjoitti:
Tuolla toisaalla jo hymyäsi anoinkin - nyt maailmalle hetkeks`
maailma kohteli sinua hyvin, jos ei niin säästin suomukkaan puuroa seuraavaa maailmalle menoa varten katapulttiin panokseksi..
meriv kirjoitti:
ainaskin nää puree...
sieltä kyökin puolelta pois..olis tässä tiskilläkin hommia...mäkään saanut taukoo kun viimeksi....tukihenkilökin hävinnyt jonnekkin...
pureeko...pure takas..:))- meriv
hai kirjoitti:
sieltä kyökin puolelta pois..olis tässä tiskilläkin hommia...mäkään saanut taukoo kun viimeksi....tukihenkilökin hävinnyt jonnekkin...
pureeko...pure takas..:))minä tiennyt, että minulla lupa tulla köökistä pois *mutisee*
Kohta pitää lähteä töihin ja Tuffekin hävinnyt jonnekkin ja sinäkin vaan siellä tiskillä ja minä jään Jouluksi itsekseni.
Pidänköhän minä oikeastaan siitä ollenkaan..noh..
Mamma lähtee Tampereelle jouluksi
- Mira
(Haukotuttaa ihan vietävästi) Oisko baarissa jotakin, jolla silmät aukeis hetkessä?
Otan kuitenkin kahvia, mustana ei sokeria, kiitos.
Mitähän tänään tulee TV:stä? Eikös tänään pitänyt olla se Vuoden Urheilija -suorana lähetyksenä? Ketä veikkaatte? Kukakohan valitaan?- melojaa
Guram oli kai hänen nimensä!
kannatan ihan sydämmestä...
kahvia ollos hyvä...mulla olis sulle tekemistä..oletko hyvä koristelemaan..voisit nuo joulun koristeet laittaa..tulis tännekkin joulusempi tunnelma...- Mira
hai kirjoitti:
kannatan ihan sydämmestä...
kahvia ollos hyvä...mulla olis sulle tekemistä..oletko hyvä koristelemaan..voisit nuo joulun koristeet laittaa..tulis tännekkin joulusempi tunnelma...Mihin haluat tämän ison kynttelikön? Laitetaanko kunniapaikalle paaritiskin päälle?... Ja noi enkelit siihen viereen?...
Mutta maailmancupit eivät vastaa arvokisamitaleita.
Maailmancup kertoo enemmänkin suoritusvarmuudesta, ei mestariaineksesta. Joten ei hän voi mitenkään tulla valituksi.
Eihän Sulla ole vielä kuustakaan täällä. Ei kyllä minullakaan. Ajattelin hankkia sellaisen ulkomailla kasvatetun tämä vuonna.:D - Mira
melojaa kirjoitti:
Guram oli kai hänen nimensä!
Hih! Pelkkä suoritusvarmuus ei riitä perusteluksi. Ei voi olla Guram!
Mira kirjoitti:
Mihin haluat tämän ison kynttelikön? Laitetaanko kunniapaikalle paaritiskin päälle?... Ja noi enkelit siihen viereen?...
Mutta maailmancupit eivät vastaa arvokisamitaleita.
Maailmancup kertoo enemmänkin suoritusvarmuudesta, ei mestariaineksesta. Joten ei hän voi mitenkään tulla valituksi.
Eihän Sulla ole vielä kuustakaan täällä. Ei kyllä minullakaan. Ajattelin hankkia sellaisen ulkomailla kasvatetun tämä vuonna.:Dse kynttelikkö sopii siihen..mutta enkeleitä ei laiteta..joku sais viellä tunnon tuskia tiskillä..viides pitkä jo menossa tyyliin...
ajatuksesi onkis ajattelun arvoinen...enpä ole itse noin funtsinut...perhana rupes ihan kosvien välissä liikettä...
kuusta tänne baariin ei uskalla hankkia..on sen verran asiakaskunnassa metsureita...- Mira
hai kirjoitti:
se kynttelikkö sopii siihen..mutta enkeleitä ei laiteta..joku sais viellä tunnon tuskia tiskillä..viides pitkä jo menossa tyyliin...
ajatuksesi onkis ajattelun arvoinen...enpä ole itse noin funtsinut...perhana rupes ihan kosvien välissä liikettä...
kuusta tänne baariin ei uskalla hankkia..on sen verran asiakaskunnassa metsureita...puoleen hintaan? Hyvää kahvia olitkin keittänyt...
Mut nää tontut kyllä pannaan paaritiskille. Siihen ne sopii tosi hyvin. Eiks kuitenkin tää kaikista pienin enkeli laitettais vaikka tonne ylähyllylle? Ois leikisti niinku suojelusenkeli? Pannaan puoliksi piiloon tuon ison pullon taakse?
....
Oletkos ajatellut, että nämä "lumilajit" on harvojen herkkua? Suurin osa asuu maissa, jotka vuosi toisensa jälkeen boikotoi niitä lajeja, pakottavista syistä tosin. Varmaan mielellään laskisivat mäkeä, mutta kun ei lunta vaan sada. Enemmistö maan asukeista kuitenki asuu niissä maissa...
Joten kukahan sitten vois tulla kysymykseen?..
Vitsi et on isot pallot! Nää punaset, isot vois virittää roikkumaan tuolta verhotangosta. Missä sä pidät keittiötikkaita? *lähtee etsimään* Mira kirjoitti:
puoleen hintaan? Hyvää kahvia olitkin keittänyt...
Mut nää tontut kyllä pannaan paaritiskille. Siihen ne sopii tosi hyvin. Eiks kuitenkin tää kaikista pienin enkeli laitettais vaikka tonne ylähyllylle? Ois leikisti niinku suojelusenkeli? Pannaan puoliksi piiloon tuon ison pullon taakse?
....
Oletkos ajatellut, että nämä "lumilajit" on harvojen herkkua? Suurin osa asuu maissa, jotka vuosi toisensa jälkeen boikotoi niitä lajeja, pakottavista syistä tosin. Varmaan mielellään laskisivat mäkeä, mutta kun ei lunta vaan sada. Enemmistö maan asukeista kuitenki asuu niissä maissa...
Joten kukahan sitten vois tulla kysymykseen?..
Vitsi et on isot pallot! Nää punaset, isot vois virittää roikkumaan tuolta verhotangosta. Missä sä pidät keittiötikkaita? *lähtee etsimään*kahvit ilmaiset on...vähennän ne sit palkasta...
Annan sinulle vapaat kädet koristelussa, ok pikku enkelin voit laittaa siihen jamesonpullon viereen..ihan mulle muistutukseksi...
tontut tiskille..joo nojailee niitä tossa jo..:)))
- CampaNula
lähettää hyvää mieltä sinne teitille ihan kaikille.Ite ei nyt jaksa haluta mitään tänä materialismin aikana.
Tai kait sitä jotenki lepää ja odottaa alkuvuotta uusin lomakujein.
Koita levätä ja aina joskus tuoda piristystä tännekin.
:DD - ei kai
sitä näin joulun alla kehtaa kuppia kallistella muutako kahvikuppia :o) Kattopa haipukki ikkunaklasista läpitten kuinka komia ilma ulkona on :o)) Ainakin näin maalla asuen maisemat on kauniita ko puutkin on huurteessa..siis pakkashuurussa, ei olut :oD Kusti polki taasen vinhaa vauhtia ja jätti sinullekin postia :o)
joululoma,joten kyllä nyt saa ottaa jo(ainaski)yks votka raakana..:))
ollos hyvä..siinä on tiskillä myös suolapähkinöitä.....
Hyvää lomaa..käy peffamäessä myös lomalla..hai kirjoitti:
ollos hyvä..siinä on tiskillä myös suolapähkinöitä.....
Hyvää lomaa..käy peffamäessä myös lomalla..täytyy käydä siellä peffamäessä..ainaski kerran..iih...tuli jo ny kylmät väreet ku aattelin jäistä takamusta..;)) mut jos meenki heti,nii toi paukku vähän lämmittää...;D
- (.)Y(.)
Mistäs sit tilaan hiirenlitskui?.. ;))
Pannullinen kahvii.. mustana ja kylkiäisiks
piparii.. mukiin ja lautaselle.. kiitosss.. :))
Saisko lusikan kans?...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih547168Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113314Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1421605Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2451424- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 891220
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124