Kirjoitan taas sinulle,niinkuin olen tehnyt monena vuonna aikaisemminkin..ja toiveeni ovat usein jääneet toteutumatta,ymmärretään,olethan vanha,huonomuistinen pappa.
Nyt minulla olisi toiveita,jotka olisi helppo toteuttaa,ilman rahaa,siis miten olis?
Mesepojilleni voisit tuoda muutaman simpsakan tonttutytön,ettei heidän tarvitsisi olla jouluna yksin...
Mesetyttöni tarvitsisivat sydämenpaikkaus liimaa,koska heillä on usein sydän särkynyt vallattomien miesten takia...
Chattiporukoille voisit tuoda jouluiloa,etteivät he riitelemällä ja ilkeillä sanoilla särkisi toisten iloista joulumieltä...
Äideille voisit tuoda lepoa,jotta heillä olisi voimia taas kerran kestää kaikki kotityöt ja koko joulusirkus....
Iseille toivoisin vapaa-aikaa olla lastensa kanssa,niinkauan kuin he ovat vielä pieniä...
Rikkaille toivoisin inhimillisyyttä,jotta he joskus edes muistasivat niitä,joilla ei ole niin paljon kuin heillä..pienikin teko olisi hyvä...
Yksinäisille voisit tuoda toivoa ,että he jaksaisivat uskoa huomiseen ja luottaa siihen että jokaiselle on täällä joku,hänet täytyy vaan löytää....
Lapsille toivon joulurauhaa ja turvallisuutta,että heidän joulunsa olisi vielä vanhanakin hyvä joulumuisto...
Kavereilleni toivoisin jokaiselle erikseen hellän jouluhalauksen,antoipa sen puolestani kuka hyvänsä...
Vanhuksille toivoisin jokaiselle edes yhden ihmisen,joka silloin tällöin pitäisi yhteyttä ja kysyisi mitä kuuluu ?
Itselleni en tarvitse tällä hetkellä mitään,ainoastaan vilpittömiä ystäviä,heidän arvoaan ei voi rahalla mitata...;o))))
Tälläiset toiveet tällä kertaa, Hyvää Joulua sinne teillepäin!
Kirje Joulupukille ! ;o)))
4
1311
Vastaukset
myös tämän Katin kirjeen. Vielä toivoisin, että hyvä ja lämmin jouluhenki säilyisi koko vuoden seuraavaan jouluun. Ehkä toiveena voisi olla vielä, että pukki antaisi itselleen lisää muistia niin muistaisi nämä lahjatoiveet paremmin ;)).
Hyvää ja Lämminhenkistä Joulua Itsekullekkin!- N.enna
Hyvää joulua kaikille :)
King_Salomon eli toni täältä jostaki ylä-kainuusta. =o)
- mätäsilmä
Kun on itse täydellinen ja lukee aforisminsa kirjoista,(hymyilee),,mikä oli se iso kirja,,jonka veit pois oliko siinä aivosi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565360Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141607
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2321564- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3101116- 721047