raskaan liikenteen kuljettajille! Joulunpyhät merkitsee monelle ylenpalttista syömistä ja lepoa. Tämänkin mukavan löhö-loman mahdollistaa mm. toimivat kuljetukset (polttoaineet, ruoka, jätteet, pelastustoimet jne..). Monta Joulua on tullut vietettyä tien päällä/maailmalla ja arvostan suuresti näitä raskaan työn/hyvinvointivaltion tekijöitä. Hauskaa Joulua.
HYVÄÄ JOULUA
10
1352
Vastaukset
- Paavo
Kiitos samoin sulle ja kaikille muille!
- stycke
Kiitosta vain. Tämä kuski on joulunaluskiireet saanut päätökseen. Tein monelle mahdolliseksi monen jouluherkun leipomisen täksi jouluksi, kuljettamalla erästä maataloustuotetta pakkaamosta tukkurille. Nyt on ansaittujen unien aika, aamupäivällä avantouinnille ja viimeisten pakkaamisten jälkeen vielä henkilöautolla 140km päähän äidin joulupöydän ääreen. Ilman kiirettä, toisia häiritsemättä.
Rauhallista joulua ja joululiikennettä kaikille! Muistakaa kelivara, etelään on lunta luvassa! Hyvää joulua kaikille ammattiveljille ja siskoille! Syökäähä kinkkua niin notta napa raikaa, se on taas pitkä ja vastuullinen vuosi edessä.
Omalta osalta näyttää uhkaavasti sille että koko joulu menee Volgan hanoissa kiitos paperialan uuden sopimuksen. Jos jotain positiivista halutaan kuitenkin etsiä, niin joulu on joka talvi mutta juhannus vaan kerran vuodessa ;)
Tällä kohtiin on myös hyvä KIITTÄÄ meidän autokuskien ymmärtäviä tyttöystäviä, avovaimoja ja vaimoja. On kivaa mennä kotiin kun tietää että joku odottaa. Monet heistä istuu kotona tietämättä, koska mies tulee kotiin mutta siitä huolimatta ruoka, pyykit jne jne jne. on aina valmiina.
Kolleegat ketkä olette joulun kotona, pitäkää kumppanistanne erityisen hyvää huolta ja hyvittäkää ne jotkin asiat mitkä ovat kuluvan vuoden aikana jääneet tekemättä, ammattimme ja jatkuvasti muuttuvien työaikojen takia!
HYVÄÄ JOULUA JA TURVALLISIA KILOMETREJÄ VUODELLE 2006!- YrjöJurri
Kaikille kuljettajille ja muille alasta kirjoittaville, lisäksi niille joiden hermot eivät kestä rekkoja eikä niiden kuljettajia, ottakaa iisisti.
HYVÄÄ JOULUA! Rahtuu on nyt munkin osalta ohi, ja pääseepi joulun viettoon! Pitkä ja vaihde rikas vuosi on takana, ja toivotavasti myöskin sellanen on edessä.
Tosiaan mitä tuossa edelläkin kolleegat jo kirjoittivat, ladatkaa akkunne ja antakaa aikaa perheillenne ja ystävillenne nyt kun siihen on aikaa, siis ne jolla sitä on...
Ja niille kuljettajille ketkä työssään joutuvat/saavat joulun viettävät toivottavasti on rauhallista ja turvallista liikenteessä!- Rekkanainen
Haluan myös omalta osaltani toivottaa kaikille rahtareille oikein hyvää ja rauhallista joulua Porista.
Turvallisuutta ja malttia joulunajan liikenteeseen, ehjinä perille, niin kollegat kuin kaikki muutkin :) ...
- Rattimatti
Työhanskat tipahtivat iltapäivällä maahan pitkän yöllä kello 01.00 alkaneen jakokeikan jälkeen. Nyt passaa ihmisten, jotka saivat jouluksi lämmityslöpönsä, kelliä lepolassen pohjalla. On rauhoittumisen aika. Kinkku lähti justiinsa uuniin, tytär tukevasti unten mailla ja vaimo yövuorossa. Aamusella tytön kanssa koristellaan kuusi ja valmistellaan joulusauna siksi, kunnes vaimo alkaa heräilemään. Ja ajatukset työstä todella kaukana! Rauhaisaa ja ylenpalttista joulua itse kullekin ja turvallista matkaa joululiikenteeseen lähtijöille!
- Ohjaamotarkkailija
Ja samoin sinun perheellesi.
- pitkä kuljettaja
Erittäin hyvää ja mieluisaa Joulua kaikille tiestä leipänsä repiville. Pysytään ojien välisse, jookos...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363847- 122596
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372015Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311556- 1251521
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo5001290- 841289
- 141266