mun mielestä on tosi seksikästä kun tytöt käyttää valkosia sukkia skeittikenkien kanssa. Vieläpä sellasia mitkä menee vähä rullalle nilkan yläpuolelta...onko muita samanhenkisiä?
valkoset tennissukat
9
1023
Vastaukset
- ,,,,,
sulla halvat huvit...
- Katrinen
Olisko ne aerobic sukat mutsi ainaski käyttää sellasii lenkkareiden kanssa onpa mullaki ollu niitä siltä lainassa kesällä mut addun superstareissa et silleen.
- minä
Henkilökohtaisesti en katsele tyttöjä, mutta sama juttu jätkällä niin se on seksikästä.
- aerobic fani vm 2010
Aerobic sukat, etenkin valkoiset pukee naista monesti. JA SYRJÄYTTÄÄ MAHDOLLISIA LIIKAKILOJA. Eivätkä purista kuulemma pohkeiden vrisuonien toimintaa
- cbab
Saisi taas palata muotiin takas. Paljaat nilkat kaameat
- Muotia
Säälittää katsoa -15 pakkasella ja näin talvella ulkona tyttöjen punasia paljaita sääriä. On tehnyt monesti mieli kysyä eikö palele itseäni meinaa kylmätä vaikka on pitkät kalsaritkin ja sukat.
- sukatjalkaan
Valkoiset sukat ja mustat sukkahousut näkyy lahkeen alta . Nam ! Pakkasessa kangas tennarit ja paljaat jalat, hyi h-vetti !! Typeriä muodin orjia ,joilla ei ole omaa älliä..
- eivalkoisille
Pidättekö sandaalien kanssa valkoisia tennissukkia? :D Oikeastaan valkoisia sukkia ei pitäisi olla ollenkaan.
- Anonyymi
Onneksi valkoset sukat ovat palanneet ja nuorisokin peittää niillä paljaat nilkat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997780- 1075587
- 2754851
- 494773
- 753554
- 502818
- 602521
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412274