mikä idea tässä biisissä on kun en saa oikein mitään tolkkua lyriikoista? kertooko todella elviksestä? voisiko joku valaista... biisi on niin hyvä että olisi kiva tietää
advertising space
3
655
Vastaukset
- Babe82
Joo kyllä biisi kertoo Elviksestä..
- Jotain tällaista
Advertising space kertoo surullista tarinaa Elviksen elämästä ja kaikista niistä hännystelijöistä, jotka halusivat osansa Elviksestä. Siitä, että mies oli kauppatavaraa, kaikki olivat ihastuksissaan Elviksen elämästä/menestyksestä, paitsi hän itse.
Liekkö ylistyslaulu vai mikä, mutta kappaleena ihan ok. No,Robbiellahan on aina hyvät lyriikat!Ja kertoo siis surullisen tarinan Elviksen elämästä.Kaikki,jotka on joskus nähneet dokumenttii Elviksen elämästä(allekirjoittanut kuuluu näihin)tietää,että häntähän vietiin kuin pässiä narusta.No,hieno laulajahan Elvis kaikesta huolimatta on...kuin myös Robbie!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244