Eli, tietääkö joku kuka tappoi Valedrot(Riddle:t)? silloin kun 4:sessa(kirjassa) kerrottiin niistä juoruista siinä alku kirjasta, ennen kuin Frank kuoli... Kertokaa pliis!!
Tietääkö joku....??
8
479
Vastaukset
- James Potkukelkka
Se oli voldemort itse, kun hän oli nuori.Hän itse kertoi harrylle nelosen lopussa, että hän itse tappoi isänsä.Ja muistaakseni Frank oli nähnyt aiemmin samana päivä nuoren kalpeaihoisen pojan (siis silloin kun Valedrot tapettiin), jos en väärin muista...korjatkaa jos olen erehtynyt =)
ainii hyvää joulua kaikille!! =)- Irina
Joo elikkä Voldemort tosiaan murhasi isänsä Tom Valedron, ja tämän vanhemmat. Voldemorthan oli nimetty isänsä mukaan.
- Eveleynee
Irina kirjoitti:
Joo elikkä Voldemort tosiaan murhasi isänsä Tom Valedron, ja tämän vanhemmat. Voldemorthan oli nimetty isänsä mukaan.
Kirjassa kuvailtiin Valedron perhettä jotenkin näin että isä äiti ja teini-ikäinen poika, eihän Voldemortin isä ollut teini-ikäinen???
TIETÄÄKSENI - bungie
Eveleynee kirjoitti:
Kirjassa kuvailtiin Valedron perhettä jotenkin näin että isä äiti ja teini-ikäinen poika, eihän Voldemortin isä ollut teini-ikäinen???
TIETÄÄKSENIEihän me periaatteessa tiedetä, kuinka vanha Voldemortin isä on ollut. Teini-ikäinen on aika laaja käsite kuitenkin, että on voinut olla ihan 18-vuotiaskin tämä Tom.
Mutta Voldemort kuitenkin murhasi isänsä Tomin ja isovanhempansa siihen taloon, missä ha asuivat.
Voldemortin äidin isä Marvolo oli Riddleille töissä, ja taisi V:n äiti ja velikin tehdä siellä jtn töitä?
Kuitenkin, V:n äiti rakastui Tomiin, ja hän tuli raskaaksi tälle. Tom ei halunnut olla V:n äidin kanssa missään tekemisissä, joten sen vuoksi V:n äiti synnytti Voldemortin lastenkotiin. hPian tämän jälkeen V:n äiti kuoli, koska oli niin huonossa kunnosssa. - öö..
bungie kirjoitti:
Eihän me periaatteessa tiedetä, kuinka vanha Voldemortin isä on ollut. Teini-ikäinen on aika laaja käsite kuitenkin, että on voinut olla ihan 18-vuotiaskin tämä Tom.
Mutta Voldemort kuitenkin murhasi isänsä Tomin ja isovanhempansa siihen taloon, missä ha asuivat.
Voldemortin äidin isä Marvolo oli Riddleille töissä, ja taisi V:n äiti ja velikin tehdä siellä jtn töitä?
Kuitenkin, V:n äiti rakastui Tomiin, ja hän tuli raskaaksi tälle. Tom ei halunnut olla V:n äidin kanssa missään tekemisissä, joten sen vuoksi V:n äiti synnytti Voldemortin lastenkotiin. hPian tämän jälkeen V:n äiti kuoli, koska oli niin huonossa kunnosssa.Siis kun Frank kuvailee pollarille sen teini-ikäisen pojan, niin oliko se Voldemort?? Ja kuka se Valedrojen(Riddle:jen) poika oli? Oliko se Voldemortin isä?
- bungie
öö.. kirjoitti:
Siis kun Frank kuvailee pollarille sen teini-ikäisen pojan, niin oliko se Voldemort?? Ja kuka se Valedrojen(Riddle:jen) poika oli? Oliko se Voldemortin isä?
Siis siellä talossa asui Tom Riddle ja hänen vanhempansa. Tom Riddle on Voldemortin isä, ja Voldemortin oikea nimi on myös Tom, isänsä mukaan nimetty.
Ja se teini-ikäinen poika, joka tappoi Tomin ja hänen vanhempansa, oli Voldemort. - Anonyymi
bungie kirjoitti:
Siis siellä talossa asui Tom Riddle ja hänen vanhempansa. Tom Riddle on Voldemortin isä, ja Voldemortin oikea nimi on myös Tom, isänsä mukaan nimetty.
Ja se teini-ikäinen poika, joka tappoi Tomin ja hänen vanhempansa, oli Voldemort.Mutta eikö Tom ole Voldemort?!?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta eikö Tom ole Voldemort?!?!
on, mutta Voldemortin isän nimi oli myös Tom
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717