sidious vs. yoda

batman

eli siis: kumpi voitti, sidious vai yoda? tää on yks kiistellyimpiä star wars aiheita koskaan ja kaikki ei huomioi arvioissaan mm. yodan kokoa ja massaa. yodan pituus oli 66 cm, sidious tais olla jotain 175 cm tai jotain sinnepäin (star wars-sivuston datapankki) ja painoo vissiin useempikymmentä kiloo enemmän. ja yodahan seisoi sen aition reunalla kun iski voimasalamat takaisin sidioukseen päin, joten paineaalto heitti hänet suoraan pois aitiosta. sidious oli aition keskellä, joten hän ei lennähtänyt suoraan taaemmas vaan osui vissiin ensin vähän tuoleihin, joita oli aitiossa ja törmäsi myös luultavasti vähän aition laitaan.... tämmösii pikkuseikkoja on kymmenii! mun omasta mielestä tulos oli TASAPELI. entä miks yoda pakeni? hän tajus että hänellä ei ole enää aikaa taistella sidiousta vastaan, joka kutsui kloonisotilaita saliin. yodakaan ei olisi pärjännyt niin montaa kloonia vastaan. eli vastauksia ja ennen kaikkee PERUSTELUITA kehiin!.........

8

949

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hjlllttt

No se oli yodan epäonnea hänen huono sijaintinsa ja pieni koko,minusta Se Oli Aikalailla tasapeli Mutta Sidious vei kutienkin pokaalin kotiin.

• Itse asiassa minä oon sitä mieltä, että kokonaisuudessaan Sidious korjasi potin vaikka Yoda urhoollisesti laittoikin vastaan. Vaikka taistelu etenikin tasaisesti laidasta laitaan ja oli jokaisen siivousfirman edustajan pahinta painajaisunta, niin jossakin vaiheessa Darth pääsi niskan päälle.

Uskonpa, että se Yodan pakeneminen liittyy ihan hänen omiin ominaisuuksiinsa. Yoda tajusi, että sithit ovat tuhannen vuoden saatossa kehittyneet tuhoisan voimakkaiksi - sellaisiksi, joita vastaan jedeillä ei ole mitään mahdollisuuksia. Lisäksi arvelen, että jedit olivat aikain saatossa pahasti aliarvioineet heitä ja olettaneet, etteivät sithit voi voimankäytössä koskaan päästä heidän tasolleen.

• Darth

Päinvastoin, sithit olivat heikentyneet, ja heitä oli enää kaksi; Sidious ja Vader. Ja valoisa puoli on aina vahvempi.

• tuota noin
        Darth kirjoitti:

Päinvastoin, sithit olivat heikentyneet, ja heitä oli enää kaksi; Sidious ja Vader. Ja valoisa puoli on aina vahvempi.

Se oli kyllä Vahvistunut koska heitä oli mahdotonta saada kiinni kun oli vain 2 ja jos sihtejä on monia niin he yleensä tappavat toisiaan kun taas oli vain 2 niin heillä ei ollut varaa siihen joka voimisti heitä minusta Pimeä puoli oli vahvempi kuin valoisapuoli 1-6 episodeissa.

• DarthPlageius
        tuota noin kirjoitti:

Se oli kyllä Vahvistunut koska heitä oli mahdotonta saada kiinni kun oli vain 2 ja jos sihtejä on monia niin he yleensä tappavat toisiaan kun taas oli vain 2 niin heillä ei ollut varaa siihen joka voimisti heitä minusta Pimeä puoli oli vahvempi kuin valoisapuoli 1-6 episodeissa.

voitti lopulta.

• minä

Toda hävisi sidiouksille koska oli menettänyt monta ystäväänsä.sen huomaa siitä kun kaikki jedit olivat melkein kuolleet,yoda piteli kättänsä sydämmessään.yoda olisi voittanut jos jedit eivät olisi kuolleet.

• batman

mäkii vähä arvelen. oil nimittäin melko äskettäin kokenu helvetin raskaan kokemuksen.

• Phobos

Eiköhän se tullut aika selväksi elokuvassa että Sidious vei voiton kotiinsa. Yoda sanoi Obille että pysäyttää Sidiouksen ja myöhemmin että olen epäonnistunut, täytyy mennä maanpakoon... Eli Yoda ei pärjännyt voiman mittelössä Sidioukselle. Olihan Sidiouksen mahti kasvanut niin suureksi, ja Yoda oli koko ajan hänet aliarvioinut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6215
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      641
      2562
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1199
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      79
      1100
    5. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      312
      1065
    6. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      72
      1046
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      55
      1040
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      64
      934
    9. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      66