kun nyt ihan Linnaankin pääsi. lopettaisi nyta ainakin tuon julkisesti pölttamisen ois parempi.
muutenkin aika sotkunen akka.
taitaa olla noussu hattuun
4
1102
Vastaukset
- hjäh?
Miten niin julkisesti??? Julkisesti.. Hah hah, ai kun naurattaa. Miten julkisesti? Mitäh? Mitä se julkisesti polttaminen meinaa?
- johanna
Sitä että kessuttaa ihmisten nähden. Hannan pitäisi kessuttaa piilossa. Kessuttaminen sinänsä on ok - se vaan pitäisi tehdä piilossa.
- vessaan tuprutteleen?
johanna kirjoitti:
Sitä että kessuttaa ihmisten nähden. Hannan pitäisi kessuttaa piilossa. Kessuttaminen sinänsä on ok - se vaan pitäisi tehdä piilossa.
voi elämä..
KAIKKIHAN Sitä nyt ihmisten ilmoilla tupruttelee, missäs muuallakaa? Kotona aina? koti alkaa haisee jos kaikki savut jätetää sinne hyvänen aika..
enkä kyl lehiskää oo nähny mitää kuvia et olis polttanui eli ei mielestäni voi sanoo et "polttais julkisesti" - hanskittaja
johanna kirjoitti:
Ei se oo ookoo kenenkään kohdalla.
Polttaa julkisesti tai ei, niin silti polttaa.
Mutta oma on asiansa polttaa missä polttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018043- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763717
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358