Miksi mies jolle kerron suoraan olevani kiinnostunut hänestä ei vastaa viestiini mitenkään vaikka kiinnostus oli tavatessamme molemminpuolista? En kuitenkaan ole mitään hillitöntä rakkauden tunnustusta luritellut vaankerooin haluavani nähdä uudelleen. Miksi teille miehille ei ikinä ole mikään hyvä. Suoraan puhuminen on katoava luonnonvara...
Kertokaa miksi hän ei vastaa...
9
1807
Vastaukset
- Meucci
Ei minunkaan ihastukseni vastaa viesteihin, ilmeisesti ihastus olikin valetta, hänen puoleltaan.
- tipsu
On ukkomies tai on monta naista yhtäaikaa, älä suotta hukkaa aikaasi häneen, unohda.
onko mitenkään mahdollista että ko. viesti ei olisi mennyt perille?
- dgfdg
että mies on vaihtanut numeroa.
- Jäin syvästi ihmettelemään
Ihastuin mieheen. Oli olevinaan ja tuntui, että oli hyvä olla ja mukavaa yhdessä, kiva puhua ja yhteisiä ajatuksia. Odotin yhteydenottoa - sitä ei kuulunut. Päätin itse lähestyä viesteillä. Ei mitään vastausta, ei pientäkään vihjettä, ettei kiinnosta, ei mitään, pelkkä hiljaisuus. Myöhemmin kuulin arveluja saman tyypin mahdollisesta homoudesta. No, enpä usko, mutta joku arkuus/ pelko sitä yhteyttä kohtaan, joka oli ilmeinen, täytyi olla??? Mies oli vapaa ja numero oikea.
- Hohhoijaa..
Eipä naiset sen enempää osaa sanoa suoraan mitään. Kaikki naiset aina väittää sanovansa asiat suoraan asioista ja silti ne ei uskalla. Naiset joko A) lopettaa yht. äkkiä vastaamisen vaikka aikaisemmin halunnut nähdä ja soitellut milloin voidaan nähdä tai B) mies joutuu puhumalla pakottaa nainen sanomaan mitä mieltä on asioista, koska ei muuten uskalla.
- make93939393
Sama juttu täällä naisen kanssa.Olisi se nyt edes kohteliasta vastata edes jotain.Esim.olen imarreltu mutta en ole kiinnostunut ym.
- kyllästyny rakkautee
miks ihmiset ei voi olla ihastumatta, miks ne ees ylipäätänsä ihastuvat :PPPP
- ei ymmärrä...
sama homma,molemmat varattuja,tunnettu usean vuoden työn puolesta,ja vasta lähiaikoina numerot vaihdettu.nainen sanoi itse,et hänelle voi soitella ja laittaa viestiä,mut ei mitään vastausta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363667- 122396
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371955Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211721Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301493- 1241448
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141246
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4781221- 761135