kyssä

dami

olisko ihan idioottia mennä kysymään tuntematonta kahville? siis jossei oo kertaakaan jutellu eikä oo yhteisiä tuttuja tms. ollaan vaan samassa koulussa tän pojan kanssa. tää voi olla aika tyhmä kysymys mutten viittis mennä munaamaankaan itseäni.

4

599

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ole

no eihän se siis tyhmää ole mut jos se tosiaan on samassa koulussa nii ehkä ois kuitenkin fiksumpaa ja luontevampaa et jotenkin yrittäis vaihtaa muutaman sanan ennen kuin pyytää treffeille...olis kiva jos ihmiset olisivat rohkeita.mulle ei oo ikinä käyny niin et aivan tuntematon ihminen jonka kanssa en ikinä ole jutellut ois pyytänyt ulos. Olen vapaa, joten jos kaunis tuntematon tyttö pyytäisi minua ulos, vastaisin samantien etää tottakai...eihän siinä mitään menetettävää olisi.

• dami

niin mutta kun en vaan keksi mistä menisin sille juttelemaan ja kun hän vielä vaikuttaa vähän ujoltakin niin saattais poikaparka säikähtää jos yhtäkkiä menisin vaan jotain selittämään saati kysymään treffeille...vaikeeta

• ei oo idioottimaista. rohkeasti vaan. mitäs munaamista siinä olisi muka? maine?

• joo

mä tutustuin mun piiiitkäaikaiseen poikaystävään (siis oltiin kauan yhessä mut ei enää), aikalailla tolla tavalla. tai no, se pyys mua vanhojentanssipariksi vaik ei oltu juuri juteltu (vähän kyllä toisiamme katseltu) ja suostuin (söpö ja urheilullinen poika kun on kyseessä..), ja sit parin päivän päästä se pyys treffeille tekstarilla. oli aika söpöä. ja kaunista. tsemppiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      136
      3667
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2396
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1955
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1721
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1493
    6. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1448
    7. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1311
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1246
    9. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      478
      1221
    10. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      76
      1135
    Aihe