milloin saapuu , hän joka vie mut onneeen ikuiseeeen "...huomenta joulun jälkeistä....
baari olis sit auki taasen..uuteen vuoteen päin mennään .......viuuuh.....:)
" milloin saapuu
36
1570
Vastaukset
..jonoksi asti.. onneen viejiä ;)
Samoin kiitos, Joulun jälkeistä huomenta :)jonossa tuli oltua ennen joulua...eivät kuitenkaan vieneet kuin " pässiä narussa "....:))
jokos raketit ostanut olet .....hai kirjoitti:
jonossa tuli oltua ennen joulua...eivät kuitenkaan vieneet kuin " pässiä narussa "....:))
jokos raketit ostanut olet .......tiedä, missä oon, mitä teen Uutena vuonna.
Kenen raketteja katson, vai katsonko kenenkään..
Veivät kuitenkin? ;)Sanin kirjoitti:
..tiedä, missä oon, mitä teen Uutena vuonna.
Kenen raketteja katson, vai katsonko kenenkään..
Veivät kuitenkin? ;)ulkona seissoksin kello kuudesta puoleen yöhön....välillä vain saunassa pistäydyn....tuli sällin kanssa eilen ostettua niin paljon niitä..:)))..hää on oikein spesiliasti niitä ampumaan.....en anna yksin touhuta niiden kanssa viellä..
- tuffe
sut onneen on tuolla peilissä :))) aah, heittäydyn oikein syvälliseksi tänä aamuna :)
Asiasta kukkaruukkuun, ostaisko joku kinkkua halvalla?? Mulla tulee jo korvista :/ Miten olis kinkku-cola?sanois pohjalaanen.....ei kiitos kinkkua..siis syötävää...
halasitko pukkia...mä en...:)))
jos sulle tavallinen olvi vain..
täällä tanssitaan ja taito kiirii yli koko maan "..öhööm piilomainos....baarin
mitä sais olla....minkähänlainen olotila mahtaisi olla???Onko kokemusta???
Eilen join Uuden Vuoden juotavat (kaksi Karhua),
nyt kaappi tyhjillään...voi voi.mulla tämä syntymä onni on..nooh joku sanoo syntymä hulluus..en välitä..:))
karhut sit meni....tuu tänne baariin...
" tahtoisin taas huoneesees asumaan "....hai kirjoitti:
mulla tämä syntymä onni on..nooh joku sanoo syntymä hulluus..en välitä..:))
karhut sit meni....tuu tänne baariin...
" tahtoisin taas huoneesees asumaan "....tulla baariin sitten.Karaokekin taitaa olla käynnissä...Välipäivien viihdettä kerrakseen.Huurteisen voisin ottaa, että jaksaa lomailla..:)))
guassiN kirjoitti:
tulla baariin sitten.Karaokekin taitaa olla käynnissä...Välipäivien viihdettä kerrakseen.Huurteisen voisin ottaa, että jaksaa lomailla..:)))
yssin tässä hoilottelin....
on tämä elämä aikas jännää...niin kuin se että tulla nyt Italiasta asti tänne kuolemaan...ihan suruksi pisti nuorten ihmisten puolesta..niin ja heidän vanhenpien...hai kirjoitti:
yssin tässä hoilottelin....
on tämä elämä aikas jännää...niin kuin se että tulla nyt Italiasta asti tänne kuolemaan...ihan suruksi pisti nuorten ihmisten puolesta..niin ja heidän vanhenpien...kuunnella uutiset, mulla ilmeisesti mennyt jotain ohi. Ikävää sattunut jossain ???
Täytyypä avata teksti-TV.....guassiN kirjoitti:
kuunnella uutiset, mulla ilmeisesti mennyt jotain ohi. Ikävää sattunut jossain ???
Täytyypä avata teksti-TV.....koirakelkka onnettumuutta minä meinaan....kun hyö junan alle joutu..kyllä jäi sukulaisille ja ystäville hirveä kun Suomesta...
- Napsu
Mulleppa on Onni saapunut, toivotaan, että sullekkin käy samoin. Hyvää Uutta Vuotta Sinulle!
- (.)Y(.)
Jaaah, vaikee kyssäri.. etkö
kysynyt Joulupukilta?.. ;)
Heitän sua hevosenkengällä.. jos vaiks auttas?...
http://www.flashfunpages.com/happy-new-year.html
Kaada mulle, iso mukillinen mustaa kahvii,
et saan silmäni auki.. :) Piaaaan....baarissa on heittely kielletty..:))
paitti jamesonin ...kitaan..
saat aamulla aikasin keitettyä..oiken " tervaa "...
oikeesti en livessä nähnyt yhtään pukkia...- (.)Y(.)
hai kirjoitti:
baarissa on heittely kielletty..:))
paitti jamesonin ...kitaan..
saat aamulla aikasin keitettyä..oiken " tervaa "...
oikeesti en livessä nähnyt yhtään pukkia...Tuliks kuhmu?.. :D *puhaltaa*.. ;)
Hö, sehän on sit seisonutta..
just keitettynä.. kiiitooos.. :)
En muuten nähny miekään..
mut toi se lahjan.. :))) (.)Y(.) kirjoitti:
Tuliks kuhmu?.. :D *puhaltaa*.. ;)
Hö, sehän on sit seisonutta..
just keitettynä.. kiiitooos.. :)
En muuten nähny miekään..
mut toi se lahjan.. :)))ei tässä iässä enää tuoretta pysty tarjoamaan...hei puhutaanko nyt samasta .....
Kerro mitä lahjaksi sait..en mä utelias..mä sain kirjan..Suomalaisen....- (.)Y(.)
hai kirjoitti:
ei tässä iässä enää tuoretta pysty tarjoamaan...hei puhutaanko nyt samasta .....
Kerro mitä lahjaksi sait..en mä utelias..mä sain kirjan..Suomalaisen....Kyl seisoneel kahvil ja muuten seisotetulla on
jotain eroo.. :DD
Lukemista sain miekin.. :) (.)Y(.) kirjoitti:
Kyl seisoneel kahvil ja muuten seisotetulla on
jotain eroo.. :DD
Lukemista sain miekin.. :)kai niin on ..autokin seisautetaan..kai ?
Joko aloitit kirjan..mä aloitin ja hyvä onkin...
täällä on karvan verran hiljaista...röökii palaa....yök- (.)Y(.)
hai kirjoitti:
kai niin on ..autokin seisautetaan..kai ?
täällä on karvan verran hiljaista...röökii palaa....yökPysähtyy se itestäänki, viimestään sit
ku tankki, on ajettu ihan tyhjäks.. ;):D
Juu, alotin.. muutama sivu on luettu.. :)
Mieleistä ja hauskaa luettavaa onkin.. :)
Tää Joulun aika onkin hiljasempaa, kyl se
siitä vilkastuu.. älä huolestu.. ;)
Juo kahvii, niiden röökien välis... - jpntar1
hai kirjoitti:
kai niin on ..autokin seisautetaan..kai ?
täällä on karvan verran hiljaista...röökii palaa....yökse röökin vetäminen..:((( ..Tee vaikka uudenvuoden lupaus..
Ja hyvää vuotta 2006 sinulle sinne...!!! jpntar1 kirjoitti:
se röökin vetäminen..:((( ..Tee vaikka uudenvuoden lupaus..
Ja hyvää vuotta 2006 sinulle sinne...!!!hyvää alkavaa vuotta...en tee lupauksia...tai pitäskö sit olis mitä vois rikkoa...
(.)Y(.) kirjoitti:
Pysähtyy se itestäänki, viimestään sit
ku tankki, on ajettu ihan tyhjäks.. ;):D
Juu, alotin.. muutama sivu on luettu.. :)
Mieleistä ja hauskaa luettavaa onkin.. :)
Tää Joulun aika onkin hiljasempaa, kyl se
siitä vilkastuu.. älä huolestu.. ;)
Juo kahvii, niiden röökien välis...tämä elämä..sain puurosta mantelin...pääsen naimisiin...tai naimiaisiin..:)))
- CampaNula
ku vähiteen osaat odottaaaa...sanotaan jossain aforismissäki.Oli vaikeeta saada itteesä käyntiin taas vaihteeks.Liekkö tuolla joululahjalla osuutta.
Kahvilattea ja sassiin vielä tälle vuodelle.
Huomenen jälkeistä aamupäivää vaan sullekkin
:D- CampaNula
hai kirjoitti:
pääsit yllättämään...:) moi
lahjalla ??..saitko vatupassin....:))niin taisin tehdä taas kerran.Vaan kenpä arvais seeen.... kuka mut pääsee yllättään ja milloin.
En mä vatupassia toivonut mut en toivonut tätä elektronista viinipullukan avajaakaan.Tiiäks että taian laittaa tän kiertoon seuraavalle synttäriveijarille.
:DD CampaNula kirjoitti:
niin taisin tehdä taas kerran.Vaan kenpä arvais seeen.... kuka mut pääsee yllättään ja milloin.
En mä vatupassia toivonut mut en toivonut tätä elektronista viinipullukan avajaakaan.Tiiäks että taian laittaa tän kiertoon seuraavalle synttäriveijarille.
:DDvoisin yllättää....lähetän sulle kuvani..siinä yllätystä tarpeeksi ja kauhua...:))
- tukihenkilö
Hai heränny jouluhorroksesta. Huomisaamuksi tilauksen teen samantien. Kahvi sillä anjovisleivällä - josko osus yhtään lähemmäksi kuin viimeksi.
- meriv
hai kirjoitti:
ja sassiin...täällä tylsää on on..
saat leivän vaikka koko parvella...lupaan....jäikö minulta nyt leipä saamatta???
Olette kaikki joulusta selvinneet uuden vuoden bakkanaaleja varten *hymyilee*
Tilaan kuulkaas lämpöisen kinkkuvoileivän huomisaamuksi..töihin lähden kuudelta, joten jos siihen mennessä?
Kinkkua en ole vielä saanut..joten laittakaapas paksu viipale ja evääksi muutama.
sain lahjaksi äidin kutomat villasukat..nyt ei varpaat palele...*hymyilee* - tukihenkilö
meriv kirjoitti:
jäikö minulta nyt leipä saamatta???
Tilaan kuulkaas lämpöisen kinkkuvoileivän huomisaamuksi..töihin lähden kuudelta, joten jos siihen mennessä?
Kinkkua en ole vielä saanut..joten laittakaapas paksu viipale ja evääksi muutama.
sain lahjaksi äidin kutomat villasukat..nyt ei varpaat palele...*hymyilee*Huoleen, Baarin varsinainen (lue ainut, muut pomoja) työntekijä sen sulle rakentaa. Yöllä leivon sulle leivän, kinkun parhaimman löydän - suukoilla kuorrutan, evääksi rakennan aamuksi - tule ja nouda
meriv kirjoitti:
jäikö minulta nyt leipä saamatta???
sain lahjaksi äidin kutomat villasukat..nyt ei varpaat palele...*hymyilee*tuu jo.....siellä tuulee kylmästi pistä ne sukat jalkaan....hyvää päivääsi toivoo ...koko poppoo täältä baarista...:)
- meriv
tukihenkilö kirjoitti:
Huoleen, Baarin varsinainen (lue ainut, muut pomoja) työntekijä sen sulle rakentaa. Yöllä leivon sulle leivän, kinkun parhaimman löydän - suukoilla kuorrutan, evääksi rakennan aamuksi - tule ja nouda
huomenta *hymyilee*
Tulinpahan hakemaan eväät.
Jopas vain on tuhti viipale kinkkua.
Vai on se "johtoporras" sinut laittanut tiskaamaan minun ollessani muilla mailla taas tämän viikon..
Ole huoleti..ensi viikolla voin minä taas tehdä eväät ja pestä lasit..menee siis kyllä ihan ensi vuoden puolelle.
Mutta nyt...hyvää työpäivää sinulle ja terveisiä petokalalle *hymyilee*
ps.. parhaimmat päälliset säästän piristämään puolipäivän väsymystä.. - meriv
hai kirjoitti:
tuu jo.....siellä tuulee kylmästi pistä ne sukat jalkaan....hyvää päivääsi toivoo ...koko poppoo täältä baarista...:)
sitten samaan aikaan naputtelemassa kuin minäkin *hymyilee*
Sain jouluna uudet villasukat..oikein äidin kutomat, että ei palele varpaat.
Tuota..oli niin hyvä leipä, että söin sen jo..ahne?? Minäkö?? Eee--eeee--heiii.
Tämä aamu ja taas saa huomenna nukkua..kuinka sitä taas tottuu normaaleihin työviikkoihin ollenkaan, kun ensi viikollakin vain 3 päivää töitä.
Sanoisin, että melkoisen mukavan mittaiset viikot..
Oikein mukavaa tämän vuoden viimeistä torstaita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577370Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393651Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3762046Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1681844- 861499
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164