Löytyisiköhän tältä palstalta tietoa, onko mistään saatavissa Suomessa kesäkuun -77 CBS-speciaalin nauhoitusta hyvälaatuisena DVD:nä?
Elvis In Concert
1
199
Vastaukset
- Selvis
Ebayn avulla Paypalilla maksamalla Englannista, jossa on käytössä sama dvd-levyjen aluekoodaus kuin meillä. Kirjoita hakuun Elvis In Concert, niin myyjiä on useita. Myyntiä on kahdenlaista: huutokauppaa ja kiinteähintaista. Joudut avaamaan ilmaisen Paypal-tilin, missä tarvitaan luottokortti ja vähän englannin kielen taitoa. Ostin konsertin itse jokin aika sitten, mutta en enää muista myyjän nimeä.
Ohjelma on tekniseltä tasoltaan hyvää VHS-luokkaa, sillä sitähän ei ole koskaan virallisesti julkaistu dvd:llä. Ostamallani dvd:llä on myös suurin osa kahdesta Elviksen viimeisten aikojen konsertista, joista tuo televisioshow koottiin. Niiden tekninen laatu on surkea. (Mutta niinhän oli esiintyjän kuntokin...)
Tässä linkki: http://www.ebay.com/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184