Anna anteeksi, rakas. Olet kaikista tärkein mulle maailmassa, etkä sitä voi itsekään käsittää. Miksi sitten satutat ja teet pahaa meidän suhteelle? En haluaisi luovuttaa ja antaa periksi mutta kohta mulla ei ole muita vaihtoehtoja...
Mä kuvittelin meille tulevaisuuden joka oli ihan realistinen, en odottanutkaan ruusutarhaa enkä jokaista päivää vaaleanpunaiseksi...
Mutta mä luulen ettet sä halua samaa kun mä, ja se koskee. Tää 5 vuotta mitä me ollaan tallattu yhdessä on ollut ainakin suurimmaksi osaksi ihanaa, miksi sä haluat tahallasi satuttaa ja rikkoa sen kaiken?
Jos et enää mua halua, voisit sanoa sen suoraan, ehkä se ei koskisi niin paljoa ku tämä...
Anteeksi, kulta
- - -
3
1402
Vastaukset
- vai jollekin muulle?
annapas vinkkiä.
- jippo
se sua satuttaa?
- - - -
jippo kirjoitti:
se sua satuttaa?
Tekemällä sellaisia asioita joiden tietää tekevän huonoa meidän suhteelle ja yleensä tahallaan. Se ei todellakaan tunnu kivalta. Ehkä mä olen liikaa hänessä kiinni mutta minkäs sille voi että rakastaa toista niin paljon?
Onko se väärin...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682620
- 622582
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151362
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096