Paljonkos on minipalkka, jos haen ensi kesäksi töihin julkiseen (yksityiseen) apteekkiin? Olen 15-vuotias, eikä minulla ole alan koulutusta, eli paljonko on:
1. Minimipalkka, jota minulle saa maksaa?
2. Palkka, jota minun kannattaa pyytää, vai antavatko yleensä ihan reilun palkkatarjouksen? Vai tyydynkö hommiin minipalkalla?
Apteekkiin kesätöihin
6
2027
Vastaukset
- Nimetön
Et taatusti alaikäisenä pääse lääkkeiden kanssa tekemisiin. Paikat annetaan alan opiskelijoille, farmanomeille, farmaseuteille ja proviisoreille.
- noinkaan mene
Ei se nyt ihan noinkaan mene, terveisin farmaseutti.
- el-
et sä pääse apteekkiin sil sun täytyy olla koulutus eli farmaseutti ja lisäks täytyy osata aikalailla latinaa..
- ...
Höpöhöpö on siellä töissä muitakin kuin farmaseutteja!
- abi
mä pääsin apteekkiin ensi kesäks kesätöihin, mutta olen abi ja aion alalle... en tiiä otetaanko noin nuoria kun vanhempiakin olisi tarjolla.. mutta kysy! Onnea ja menestysta!
- muuten hyvä mut...
ystäväni, 15.v oli viimekesänä töissä apteekissa,, jos apteekkiin menee ala ikäisenä töihin niin se EI tarkoita että mennään lääkkeitä liikutteleen, taka huoneessa kaiken näköistä tekemistä, esim. tehdään/suunnitellaan näyte pöytiä, keitetään kahvia jne,, pestään pyykkejä,, että voitte pitää pääne kiinni !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743052
- 712921
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
- 381293
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289