Niin olisi kiva tietää paljonko heinät maksaa per kilo? Entäpä kaura per litra? Ja mistä saisi halvalla näitä?
Ponista haaveilen ja ajattelin vähän tiedustella kuluja=)
PALJON MAKSAA?
8
832
Vastaukset
- ottaa tietoo
mä oon laskeskellu että shettis syö päiväs semmoosen 1,25e.. mitä isompi sen enemmän... ja liikunta vaikuttaa asiaan...
- ratsumies22
heinä kait yleensä 10s kilo, paitsi hunona heinävuoten, kuten toissakesän jälkeen 20s kilo. Huippuhintana meille tarjottiin viimeisistä viidestäkymmenestä paalista 4e kpl eli 40s kilo. latokuivurien yleistymisen myötä hinnat ovat kylläkin yleisesti tasaantuneet ja se suunta jatkunee.
- paljon
Juu, eli kiitos vastauksista! Tämä edisti jo paljon ponin hankkimista=)
- esteri06
paljon kirjoitti:
Juu, eli kiitos vastauksista! Tämä edisti jo paljon ponin hankkimista=)
me ollaan maksettu 1 euron per paali jossa n. 10-12 kg mut ollaan kyl ite oltu mukana heinätöissä sillä ihmisellä jolta ostettu ja joskus saatu muutama paali sit kaupanpäälle
- <*)))))))><
Moi! mun mielestä heinät on halpoja niitä saa esimerkiksi naapurista jos on heiniä ja maalta kesällä niitä saa 10 kilo....mun ei tartte maksaamitään ku asun maalla :D no käy meillä jahevonen itte maksaa lähes 2000e (mun makso niin paljo):) no toivotaan että tavataan ni voits saada monenmoista ruokaa sille hepalle....T:
- hohohohoo
Vihannista löytyisi halvalla kauraa.. :))
- horsegirlie
heinän hinnasta en osaa sanoa kun kuuluu tallivuokraan, kaura maksoi täällä viikko sitten 40kg 10€. Pidin kyllä halpana ku ei ollu ees mitään tutun kauppaa...
- heinää
Laadukasta heinää saa 0.25 e/kg. Halpaa heinää on tarjolla vaikka kuinka mutta muistahan että se on harvoin sitä parasta. Ja usein poneille ei mikä tahansa heinä käy, analyysit on oltava. Mielummin maksat laadukkaasta heinästä enemmän ja saat pidettyä ponin terveenä. Tuskin itsekkään syöt mitä tahansa, sama pätee hevosten kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374985Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5081614Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53911- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50783Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728