PALJON MAKSAA?

haluaisin tietää

Niin olisi kiva tietää paljonko heinät maksaa per kilo? Entäpä kaura per litra? Ja mistä saisi halvalla näitä?
Ponista haaveilen ja ajattelin vähän tiedustella kuluja=)

8

832

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ottaa tietoo

mä oon laskeskellu että shettis syö päiväs semmoosen 1,25e.. mitä isompi sen enemmän... ja liikunta vaikuttaa asiaan...

• ratsumies22

heinä kait yleensä 10s kilo, paitsi hunona heinävuoten, kuten toissakesän jälkeen 20s kilo. Huippuhintana meille tarjottiin viimeisistä viidestäkymmenestä paalista 4e kpl eli 40s kilo. latokuivurien yleistymisen myötä hinnat ovat kylläkin yleisesti tasaantuneet ja se suunta jatkunee.

• paljon

Juu, eli kiitos vastauksista! Tämä edisti jo paljon ponin hankkimista=)

• esteri06
        paljon kirjoitti:

Juu, eli kiitos vastauksista! Tämä edisti jo paljon ponin hankkimista=)

me ollaan maksettu 1 euron per paali jossa n. 10-12 kg mut ollaan kyl ite oltu mukana heinätöissä sillä ihmisellä jolta ostettu ja joskus saatu muutama paali sit kaupanpäälle

• <*)))))))><

Moi! mun mielestä heinät on halpoja niitä saa esimerkiksi naapurista jos on heiniä ja maalta kesällä niitä saa 10 kilo....mun ei tartte maksaamitään ku asun maalla :D no käy meillä jahevonen itte maksaa lähes 2000e (mun makso niin paljo):) no toivotaan että tavataan ni voits saada monenmoista ruokaa sille hepalle....T:

• hohohohoo

Vihannista löytyisi halvalla kauraa.. :))

• horsegirlie

heinän hinnasta en osaa sanoa kun kuuluu tallivuokraan, kaura maksoi täällä viikko sitten 40kg 10€. Pidin kyllä halpana ku ei ollu ees mitään tutun kauppaa...

• heinää

Laadukasta heinää saa 0.25 e/kg. Halpaa heinää on tarjolla vaikka kuinka mutta muistahan että se on harvoin sitä parasta. Ja usein poneille ei mikä tahansa heinä käy, analyysit on oltava. Mielummin maksat laadukkaasta heinästä enemmän ja saat pidettyä ponin terveenä. Tuskin itsekkään syöt mitä tahansa, sama pätee hevosten kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4985
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      508
      1614
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1090
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      933
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      911
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      783
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      728
    Aihe