tervehdys ystävät(sonata).kiva että tämmöinen sivu avattu.olen fanaattinen sonata fani stadista.omaan sonata tatuoinninkin(pohkeessa).kakko kun näki niin sano että saan rispectit heiltä.on ollu ilo ja kunnia heihin jollainlailla tutustua.
fanaattinen
blondimies-hki
4
1232
Vastaukset
- M.i.e.s.
Taidat olla kakara vielä peruskoulussa?
- Kommentoijar
Uskomaton kommentti. Taas joku älykääpiö, joka kulkee hankkijan lippalakki päässä ja kuuntelee jotain helv.....suomalaista humppaa lähibaarissa. Huh..huh
- ..H..
Lapsellista väittää, että vain teinit kuuntelee sonataa. Ite oon lähes nelikymppinen ja hyvin musiikki uppoaa minuunkin. Tai otanko kohteliaisuutena, että joku pitää muakin vielä teininä =).
Pidetään sonatan fanit lippu korkeella ja nautitaan hyvästä musiikista.- magda77
kyllä sonata toimii...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897