juotte ja voitte suositella muillekkin? Itse juon n. puolipulloa punkkua illassa ja on jo muodostunut vakio lasti n. 7 erillaista viiniä. Laitan listan ensiviikolla, koska nyt vain 1 pullo kaapissa;)
Mitä alle 10e
4
1082
Vastaukset
- Irma
Niitä on niin paljon! Jaksaisikohan niitä alkaa listata.... Ja kun se riippuu niin siitä mitä sen viinin kanssa on tarjolla. Itselleni viini kuuluu aterian yhteyteen, en niinkään harrasta sen lipittelyä. Tietysti aterian jälkeen satetaanottaa sitten vielä lasillinen tai juodaan pullo loppuun ja joskus ruokaa valmistettaessa otetaan aperitiiviksi viiniä.
Nyt kyllä vietämme tipatonta tammikuuta.
Mutta hyviä alle 10 euron punaviinejä, mitä joulun aikaan nautimme ovat esim. Chiaramonte nero d'avola, Icono, Alamos malbeck, Lindeman's Bin 50 Shiraz, Penfolds Rawson's retreat Siraz cabernet.
Valkoviineistä hyviä mielestäni ovat Yali reserva sauvignon blanc, Vina esemeralda, Gentil Hugel, Penfolds Rawson's Retreat riesling, Yalumba Y series riesling. Muutama mainitakseni. - Earl Grey
on Villa Puccini. Mutta yleensä liptiän Medinettiä pöytäviininä ja joskus "kenokaulaa". Itse ostan Medinetin hanapakkuksena, kun se on näpsäkämpi kun pullot. Eikä sitten tartte tapella tyhjien pullojen kanssa.
- NamiNami
Valkkareista viimeisin vajaan kympin ihastus on Petit Bourgeois Sauvignon
- Cakal
Ehdottomasti Versus, maksaa 5.50€. Ehdottomasti parasta punaviiniä mitä olen koskaan maistanut! Siis ehdottomasti. Suosittelen kokeilemaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742912
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191498
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249