Lisa-Marie Presley on levyttänyt myös jotain,mutta ei varmaan kovin paljon.Olen aina ihmetellyt miksi Lisa-Mariesta ei ole kuultu musiikillisella saralla oikeestaan
mitään,harmillista.Nuo biisit on kuitenkin aika erilaista eikä kauheesti mun makuuni mut mielenkiinnosta kuuntelin.On kyllä aikalailla isänsä näköinen tyttö.
Lisa-Marie?
3
496
Vastaukset
- Elvistelijä
on semmonen tumma ääni. tosi hyvä mun mielestä =)
- anu
On ja lisäksi upean näköinen nainen,mut tiedätkö minkä verran on levyttänyt/esiintynyt,kun ainakaan minä en ole kuullut juuri mitään muualla kuin seurapiiri,-ja juorupalstoilla?Onhan hänellä tietysti varallisuutta ettei tartte välttämättä mitään tehdäkään,mutta sääli,kun olis kuitenkin pystynyt.
- a.v.a
anu kirjoitti:
On ja lisäksi upean näköinen nainen,mut tiedätkö minkä verran on levyttänyt/esiintynyt,kun ainakaan minä en ole kuullut juuri mitään muualla kuin seurapiiri,-ja juorupalstoilla?Onhan hänellä tietysti varallisuutta ettei tartte välttämättä mitään tehdäkään,mutta sääli,kun olis kuitenkin pystynyt.
>>>en ole kuullut juuri mitään muualla kuin seurapiiri,-ja juorupalstoilla?>>>
Jospa täältä löytyisi informaatiota:
http://www.lisapresley.com/
En ole itse ko. sivuihin sen syvemmin tutustunut, muutamia videoita katsonut.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358