Moi Kaikki, tai moi Jani!! Jani sä et ymmärrä miten mä tykkän susta
Kiitos Jani
8
1196
Vastaukset
- Emma
Voi..Tää sun kirjotus on tosi ihanasti kirjotettu:)Minnalla tosiaan on onnea että sillä on tommonen nallekarhu poikaystävänään
- Natuuu
Joo... Jani on TOSI ihana
- Emma
Natuuu kirjoitti:
Joo... Jani on TOSI ihana
Joo..Harmi vaan ku mä en oo koskaan nähny jania sen takia en oo sitä halailemaankaan päässy:(mutta kyllä mä vielä joskus pääsen:)
- sä kasvat
Emma kirjoitti:
Joo..Harmi vaan ku mä en oo koskaan nähny jania sen takia en oo sitä halailemaankaan päässy:(mutta kyllä mä vielä joskus pääsen:)
vähä isommaks niin sun toivees varmaan toteutuu!!!! Kannattaa pitää se tavoitteena ja elämän tehtävänä!!! Mitä noi >3 ja muut kolmoset muuten tarkottaa ???
- Natu( patukka )
sä kasvat kirjoitti:
vähä isommaks niin sun toivees varmaan toteutuu!!!! Kannattaa pitää se tavoitteena ja elämän tehtävänä!!! Mitä noi >3 ja muut kolmoset muuten tarkottaa ???
- Janifani
Kukahan Minna mahtaa olla kyseessä, joku aivan tavallinen vai joku julkisuudesta tuttu..?
*häpeilee uteliaisuuttaan*- Tuntematon
Minna On Jani Wickholmin Tyttöystävä.
- Tuntematon
Tuntematon kirjoitti:
Minna On Jani Wickholmin Tyttöystävä.
tsi siis on se Minnaki ollu julkisuudessa se oli missi kisoissa vuonna 2001 Minna Neitola.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358