Kenen muun mielestä American Life on Madonnan parhaita albumeita? Varsinkin USA:ssa kyseistä albumia haukuttiin ja se "floppasi" myös myynnillisesti, mutta se on loppujen lopuksi todella hieno kokonaisuus, joka ei ole saanut ansaitsemaansa arvostusta.
"American Life" oli mielestäni paras Madonnan sinkku vuosiin, ja myös "Hollywood" toimii hyvin. Muita uskomattoman hyviä biisejä ovat "Nothing Fails", "Love Profusion" ja "Mother and Father". Mielestäni albumin todellinen helmi on kuitenkin lopetusraita "Easy Ride", onko kukaan muu samaa mieltä?
American Life
.minä.
1
196
Vastaukset
- kaarlo
Mä oon kyllä ihan samaa mieltä sun kanssa. Juuri ton levyn myötä mä löysin madonnan. Levyltä ainakin Love profusion, american life ja easy ride on mun ehdottomia suosikkeja. Harmi ettei löytäny suurta massaa, ton tyyppinen musiikki on lähellä mun sydäntä. Vaikka on tää COADF ihan hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214