Kellä kaikilla

himfan777

Kellä kaikilla on kyseinen HIM single Collection
[x] Mulla ainakin on.

13

1088

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lilylazer

Onon.

• him or die

mullakin on se. loistava paketti. on mulla muitakin himin singlejä kuin ne jotka on siinä boksissa

• Poison_Girl666

Kyseisen saa ostettua/tilattua? Entä mistäs olette omat singlenne ostaneet, mein levykaupas ei niitä paljonkaan ole ^-^

• him or die

cdon ja aironmusiikki

• ....

mul on kaikki HIMin biisit koneel paitsi temple of love...

• him or die
        .... kirjoitti:

mul on kaikki HIMin biisit koneel paitsi temple of love...

on paljon kivempi kun on levyllä mitä että on koneella. sitäpaitsi vanhoja singlejä ei löydä mistään niin niitä kannattaa ostaa sitämukaan kun niitä ilmestyy

• Poison_Girl666
        him or die kirjoitti:

on paljon kivempi kun on levyllä mitä että on koneella. sitäpaitsi vanhoja singlejä ei löydä mistään niin niitä kannattaa ostaa sitämukaan kun niitä ilmestyy

Joku todella ihana ihminen kertoa, (tai no lähinnä luetella) kaikki singlet mitkä collectionilta löytyy? Kiitos oikein paljon jos joku tän viitsii tehdä

• firefly
        Poison_Girl666 kirjoitti:

Joku todella ihana ihminen kertoa, (tai no lähinnä luetella) kaikki singlet mitkä collectionilta löytyy? Kiitos oikein paljon jos joku tän viitsii tehdä

1) It's All Tears (Drown In This Love)
        2) Wicked Game
        3) When Love And Death Embrace
        4) Join Me
        5) Right Here In My Arms
        6) Poison Girl
        7) Gone With The Sin
        8) Pretending
        9) In Joy And Sorrow
        10) Heartache Every Moment/Close To The Flame

sinkut pahvitaskuissa, kappaleet samat kuin limited edition-sinkuilla mutta ilman videoita

tuota ensimmäistä ei ole julkaistu kuin tämän boxin mukana

• firefly
        Poison_Girl666 kirjoitti:

kannet (siis kuvat) vastaavat kuin saksalaisten sinkkujen kannet (saksalainen julkaisu muutenkin)

ensimmäisellä kappaleet It's All Tears (Drown In This Love) ja The Heartless (Club-Remix)

• himfan777
        him or die kirjoitti:

Olen yhdistänyt stereoihini että se koneen musa kuuluu sieltä stereoista. (Parempi äänenlaatu) Mutta levyt löytyy myös!

• lauruskah

...???

• himfan777

Esimerkiksi Stigmata diaboli, borellus, Serpent ride, ja niitä muita harvinaisia biisejä, minulla ei ole. Voisin saada ne helposti hakemalla netistä mutta en halua hakea netistä .. Dark Sekret Love kyllä on :;)

• himfan777

Myös I've crossed oceans of wine to get you minulla on..

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4905
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      501
      1565
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      728
    Aihe