Kellä kaikilla

himfan777

Kellä kaikilla on kyseinen HIM single Collection
[x] Mulla ainakin on.

13

1101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lilylazer

Onon.

• him or die

mullakin on se. loistava paketti. on mulla muitakin himin singlejä kuin ne jotka on siinä boksissa

• Poison_Girl666

Kyseisen saa ostettua/tilattua? Entä mistäs olette omat singlenne ostaneet, mein levykaupas ei niitä paljonkaan ole ^-^

• him or die

cdon ja aironmusiikki

• ....

mul on kaikki HIMin biisit koneel paitsi temple of love...

• him or die
        .... kirjoitti:

mul on kaikki HIMin biisit koneel paitsi temple of love...

on paljon kivempi kun on levyllä mitä että on koneella. sitäpaitsi vanhoja singlejä ei löydä mistään niin niitä kannattaa ostaa sitämukaan kun niitä ilmestyy

• Poison_Girl666
        him or die kirjoitti:

on paljon kivempi kun on levyllä mitä että on koneella. sitäpaitsi vanhoja singlejä ei löydä mistään niin niitä kannattaa ostaa sitämukaan kun niitä ilmestyy

Joku todella ihana ihminen kertoa, (tai no lähinnä luetella) kaikki singlet mitkä collectionilta löytyy? Kiitos oikein paljon jos joku tän viitsii tehdä

• firefly
        Poison_Girl666 kirjoitti:

Joku todella ihana ihminen kertoa, (tai no lähinnä luetella) kaikki singlet mitkä collectionilta löytyy? Kiitos oikein paljon jos joku tän viitsii tehdä

1) It's All Tears (Drown In This Love)
        2) Wicked Game
        3) When Love And Death Embrace
        4) Join Me
        5) Right Here In My Arms
        6) Poison Girl
        7) Gone With The Sin
        8) Pretending
        9) In Joy And Sorrow
        10) Heartache Every Moment/Close To The Flame

sinkut pahvitaskuissa, kappaleet samat kuin limited edition-sinkuilla mutta ilman videoita

tuota ensimmäistä ei ole julkaistu kuin tämän boxin mukana

• firefly
        Poison_Girl666 kirjoitti:

kannet (siis kuvat) vastaavat kuin saksalaisten sinkkujen kannet (saksalainen julkaisu muutenkin)

ensimmäisellä kappaleet It's All Tears (Drown In This Love) ja The Heartless (Club-Remix)

• himfan777
        him or die kirjoitti:

Olen yhdistänyt stereoihini että se koneen musa kuuluu sieltä stereoista. (Parempi äänenlaatu) Mutta levyt löytyy myös!

• lauruskah

...???

• himfan777

Esimerkiksi Stigmata diaboli, borellus, Serpent ride, ja niitä muita harvinaisia biisejä, minulla ei ole. Voisin saada ne helposti hakemalla netistä mutta en halua hakea netistä .. Dark Sekret Love kyllä on :;)

• himfan777

Myös I've crossed oceans of wine to get you minulla on..

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      89
      1629
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1521
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      136
      1412
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1410
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      74
      1311
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1180
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      264
      1059
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1001
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      965
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      947
    Aihe