Millaisia puistoja Kuopiossa?

tuleva kuopiolainen

Ja millaisia sääntöjä niissä on? Ei ole aiempaa kokeumusta

3

870

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wa_

Puijonlaaksossa Hiihtäjäntien koirapuisto on melko pieni ja siellä ei oikeastaan koskaan ole koiria. Pitää melkein 'treffit' sopia sinne, että koira saa leikkikaverin tai sitten joutuu odottelemaan monta tuntia. Mutta melko hiljaiselta paikalta tunnostaa lähes mihin aikaan vuorokaudesta tahansa.

Petosen koirapuistossa käy varsinkin klo 18-19 aikoihin porukkaa (lähinnä isoja koiria). Ihan mukavia kokemuksia on sieltä. On hieman isompikin kuin Hiihtäjäntien puisto.

Rypysuon puistossa ollaan käyty vain kerran ja se oli myös melko pieni eikä siellä ollut ketään.

Petosen puistoa suosittelen. Itse toivoisin kuitenkin, että puistoissa olisi metsää tai edes muutama puu. Noh, olen vain tottunut siihen, että puistossa on metsää ja tuntuu oudolta viedä koira noihin 'tarhoihin'. Onneksi häkin sisäpuolelta löytyy mukava leikkiseuraa :)

• Ei kylläkään ole Rypysuon puisto millään muotoa pieni! Petosen puistoon kun vertaa niin varmaan isompi! Asuin ennen Petosella ja muutin Rypysuolle ja olin aivan innoissani puiston maastoisuudesta ja monimuotoisuudesta! Iso puisto jossa käy aika paljonkin paikallisia koiria. Pienempiä puistoja on paljonkin, mm. Niiralassa on myös maastoinen pienehkö puisto Valkeisen lammen lähellä Alavan kirkon nurkilla, Saarijärvellä on myös aika iso koirapuisto, mutta sinne on mielestäni aika hankala löytää(?), Puijonlaakson koirapuisto on tosiaan aina tyhjillään ja se on kyllä pienempi kuin Rypysuon puisto, Petosen koirapuisto on maastoltaan melko tylsä, tasainen, eikä ole puita eikä pensaikkojakaan juuri ollenkaan, Neulamäessä on myös kiva koirapuisto, puita paljon ja kaksi porttia.

• Anonyymi

Pitäkää ne koiranne kiinni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      86
      3166
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3013
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1862
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1802
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1701
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1681
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1677
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    9. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      32
      1326
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1309
    Aihe