New York Times listasi vuoden 2005 parhaimmat albumit ja Shakiran espanjankielinen Fijación Oral Vol. 1 -albumi on listan sijalla 3!
"Tämä on selvästi vuoden 2005 popalbumi: yllättäviä lauluja rakkaudesta, eikä tyylilajeja puutu; reggaetonia, cumbaa, chansonia ja puoli tusinaa rockin eri vaihtoehtoja. Kaikki sopii yhteen huolettomasti, yhtä voimakkaasti kappaleesta toiseen. Laulaja-sanoittaja-säveltäjä Shakira on puhjennut kukkaan luonnollisena."
Vuoden 2005 parhaat albumit:
1. Fiona Apple - Extraordinary Machine
2. M.I.A. - Arular
3. Shakira: Fijación Oral Vol. 1
4. Sufjan Stevens - Illinois
5. The Frames - Burn The Maps
6. Bright Eyes - Digital Ash In A Digital Urn
7. Bettey Lavette - I’ve Got My Own Hell To Raise
8. Stephen Malkmus - Face The Truth
9. Konono No. 1 - Congotronics
10.Sleater-Kinney - The Woods
Shakiralla vuoden 3. paras
albumi
4
301
Vastaukset
- Sutjakka likka
on hirveen iso perse.
- Realisti
Vai että ihan iso perse ? No nähtävästi ei sitten olla katsottu samaa henkilöä ? Ei sen tarvitsekaan olla samanlainen luuviulu kuin eräs...
- Oikea realisti
Realisti kirjoitti:
Vai että ihan iso perse ? No nähtävästi ei sitten olla katsottu samaa henkilöä ? Ei sen tarvitsekaan olla samanlainen luuviulu kuin eräs...
ihan tautinen iso perse.
- Realisti
Oikea realisti kirjoitti:
ihan tautinen iso perse.
Oletko lähemminkin päässyt sen tautisuuden näkemään ?
Tykkäät nähtävästi juuri näistä luuviuluista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358