olen pettynyt

amanda

tämän palstan tasoon. täällä keskitytään provoiluun ja ilkeilyyn. monet aloituksista ovat provoja ja jos joku sattuu asiallisesti jotain kysymään, niin heti ollaan vastaamaassa täysin asiattomasti.

toisaalta en usko, että rodusta kiinnostuneet jaksavat tätä palstaa kovinkaan kauaa seurata, parempiakin löytyy.. joten täällä asioistaan jauhavat taitavat monesti olla rodusta tietämättömiä kiihkoilijoita. tällä en tarkoita KAIKKIA kirjoittajia, mutta ikävä kyllä tällaisia on täällä useampiakin.

itselläni on nuori dobermanni-narttu, jonka koulutuksesta ja hyvinvoinnista olen hyvin kiinnostunut. tätä palstaa en kuitenkaan enää viitsi lukea, sillä se ei anna minulle mitään.

jatkakaa provoiluanne, minä en sitä enää vaivaudu lukemaan.

5

781

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samaa

mieltä kanssasi!!Itsekkin olen kysynnyt jotain täällä, niin turha odottaakkaan että saisi ns.asiallista vastausta...no tiedämpähän sen että en enää täältä ainakaan kysele mitään...

• PoliceGirl82

Niin mihinkä kysymykseen? Luin tuossa noita juttuja alaspäin eikä tuossa nyt kovin asiatonta tekstiä ollut...

• PoliceGirl82

Mitkä viestit koet provoiksi tällä palstalla? Jos ahdistaa niin laita postia! Viestit, jotka eivät liity dobermanneihin tai ovat tasoltaan heikkoja, poistetaan tai siirretään.

Oletko käynyt dobermanniyhdistyksen palstalla? Itse en siellä viihtynyt kovin kauaa, koska pointtina tuntui olevan se, kellä on paras koira ja kuka syöttää kalleinta ruokaa. Mihin kysymykseen on vastattu asiattomasti? Jos seisot sanojesi takana, niin vastaa edes siihen.

• DoberMan
      • mieltä

Kriegerhoffin dobermanfoorumi(linkki yllä) on mielestäni paras ja vilkkain keskustelupalsta ja siellä kysymyksiin vastailevat todelliset rodun asiantuntiat, pitkänlinjankasvattajat ja harrastajat.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2683
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2624
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe