Oletteko huomanneet, että Presidentti ja muut Pauligin kahvipaketit ovat vaihtaneet materiaalia? Kestääkö vai eikö kestä kassiaskartelua??
Kahvipussiaskartelijat
7
1473
Vastaukset
- huomannut
mutta minulla olisi iso muovikassillinen
kahvipusseja.jos joku haluaisi saisi ne ihan ilmaiseksi.asun turusta lähistöllä.- merkkiä?
Jos sulla sattuis olemaan niitä muutaman vuoden takaisia punaisia Costa Rica pusseja, olisin kiinnostunut..
- minulla on
merkkiä? kirjoitti:
Jos sulla sattuis olemaan niitä muutaman vuoden takaisia punaisia Costa Rica pusseja, olisin kiinnostunut..
kultamokka ja saludo kahvipusseja.
- askartelija-minttuli68
minulla on kirjoitti:
kultamokka ja saludo kahvipusseja.
moi jos niitä tyhjiä kahvipakkauksia on vielä nurkissa niin otappa yhteyttä minuun..minttuli68@suomi24.fi otan niitä vastaan postikulujen hinnalla ja kaikki merkit käy.
- Polyester
Hei kaikille.Facebookista löytyy Tmi J J Koivisto sivu.Olemme muutaman vuoden tehneet
kestäviä kohdistusviivaimia juuri kahvipussiaskartelijoille.Palaute on ollut hyvin positiivista.
- askartelija-minttuli68
kyllä taittelu onnistuu niinkuin muillakin paketeilla mutta käytössä sen sitten huomaa kuinka kestää t. minttuli68@suomi24.fi
- uusin_nikki
Hei,
millaista ompelukonetta suosittelette kahvipussien ompelemiseen yhteen? Käykö ihan halpis/peruskone, vai tarvitseeko se olla jokin laadukkaampi malli? Jos taittaa kahvipussin neljään kerrokseen, niin liitoskohdassahan ommellaan silloin 8 kerrosta yhteen? Eikö siitä tule aika paksu, meneekö peruskoneella läpi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692733
- 632664
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 461234
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197